|

جوجه غاز باهوش که به دام پلنگ افتاده بود با هوشمندی در رفت؛ به نظرتووون چجوری فرار کرد؟

در این ویدئوی هیجان انگیز جوجه غازی را خواهید دید که به دام پلنگ افتاده بود اما با تیز هوشی توانست فرار کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک پرنده کوچک گمشده درست در جایی که یک توله پلنگ حضور دارد مشغول بازی است. پرنده بی خبر از همه جا به سمت پلنگ می رود! کسانی که این ویدئو را ضبط کردند ماجرا را اینگونه تعریف می کنند: یکی از پلنگ‌ های ماده ساکن منطقه در حاشیه بستر خشک رودخانه کشته شده بود. توله او در طول شب به او ملحق شده و اکنون در همان بستر رودخانه بود. ما مدتی بود که آنها را تماشا می کردیم و توله کوچولو وقتی روی شن های رودخانه بالا و پایین می دوید، بازیگوش به نظر می رسید.

در همین حین چند غاز در بستر رودخانه ظاهر شدند. آنها مستقیماً به سمت پلنگ و توله اش می رفتند توله متوجه حرکت شد، اما خوشبختانه جوجه غاز ها سریع به سمت بوته های ضخیم رفتند. سپس یکی از غازها تصمیم گرفت به فضای باز بیاید، و این زمانی بود که پلنگ به دنبالش رفت.

5.2

غاز توانست از وسیله نقلیه ما به عنوان پوشش استفاده کند و به زیر وسیله نقلیه رفت. اما پلنگ به محض بیرون آمدن از زیر خودرو، او را گرفت و باهاش فرار کرد. پرنده کوچولو باهوش مرده بازی کرد و این زمانی بود که پلنگ رهایش کرد. اما به محض اینکه دوباره فرار کرد، پلنگ هجوم آورد و یک بار دیگر او را گرفت!

Untitled_1.1.4-1-1024x576

پلنگ سپس جایزه خود را به درختی نزدیک برد و همه ما فکر کردیم که این پایان پرنده کوچک است. غاز که هنوز مرده بازی می کرد، خود را بی پناه دید. اما شانس واقعاً با این کوچولو بود و از یک لحظه غفلت پلنگ استفاده کرد و به سمت بوته های انبوهی که خواهر و برادرش در آنجا پنهان شده بودند دوید. 

Untitled_1.3.2-1024x576

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها