|

از جذابیت های حیات وحش؛ گرگ های وحشی و بی رحم خرگوش صحرایی زبل رو بدجور به دندون کشیدن!

در این ویدیو تلاش گرگ هارو رو می بینید که خرگوش رو از گردن به دام می ندازن.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوزدنیای حیات وحش همیشه غافلگیری های خاص خودش رو داره. دنیایی پر از تلاش برای بقا و زیستن. جهانی که در اون خون و شکار حرف اول رو می زنه.

گرگ ها یکی از مرموز ترین حیوانات طبیعت هستند. گرگ ها در  خانواده سگ سانان قرار میگیرند  و انواع آن در سراسر دنیا زندگی می کنند. گرگ خاکستری یا گرگ معمولی مشهورترین نوع گرگ به حساب میاد.

تعداد زیادی از محققان اعتقاد دارند گرگ خاکستری کمک  بسیار زیادی به ایجاد نظم و تعادل در اکوسیستم می کند. این حیوان وحشی می تواند طیف گسترده ای از حیوانات از جوندگان کوچک تا حیوانات متوسط و حتی بسیار بزرگ را شکار کند.

گرگ ها بیشتر به صورت گروهی در حیات وحش شکار می کنند، مخصوصا در زمانی که شکار حیوان بزرگ تر باشد. این حیوانات وقتی شکار زخمی ببینند دیگر به سراغ حیوان سالم نمی روند.

غذای گرگ‌ها انواع گوسفند وحشی، بز، آهو و گوزن هست اما گاهی به سراغ جانوران کوچک‌تر مثل خرگوش صحرایی، دام‌های اهلی، لاشه و زباله‌ها هم می‌روند.

حالا میریم سراغ چند ویژگی از غذای گرگ در ویدیو امروزمون.

خرگوش صحرایی یکی از آرامترین حیوانات طبیعت به حساب میاد. علیرغم این آرامش او خیلی خوب به زندگی در طبیعت ادامه میدهد. او به علت پاهای عقبش سرعت و طاقت بالایی دارد. آنها از خانواده جوندگان هستند و این به معنای داشتن دندانهای بلند و تیز است.

بسیاری از انواع خرگوشهای صحرایی در شمال آمریکا زندگی می کنند. یکی از معروفترین آنها، خرگوش صحرایی معروف به جک هر «jack hare» است. خرگوش صحرایی موسوم به جک هر، بیش از نیم متر طول و گوشهای بلندی دارد، بسیار سریع می‌دود و گاهی می‌تواند تا شش متر هم بپرد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها