|

از جذابیت های حیات وحش؛ نجات معجزه آسای بوفالو از چنگال شیر های وحشی، شیر ها چه گرخیدن!

در این ویدئو نبرد بین بوفالو و شیر های گرسنه را خواهید دید حمله گله ای شیر ها در ابتدا این ذهنیت را ایجاد می کند که بوفالو هیچ شانسی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای حیوانات پر از لحظات شگفت انگیز و تکرار نشدنی است؛ لحظاتی که با دیدنش لرزه بر اندام آدم می افتد. در صفحه حیات وحش امرز سراغ نبرد بوفالو و شیر ها رفته ایم. احتمالا پیش خودتان خواهید گفت که بوفالوی نگون بخت خوراک شیرهای گرسنه شده اما سخت در اشتباهید چرا که بوفالوی داستان با همراهی رفقاش کاری کرد که شیر های سمج از شدت ترس دمشان را روی کولشان گذاشتند و فرار کردند. بیشتر از این توضیح نمیدم خودتون ویدئو رو ببینید و در هیجان آن شریک شوید.

حالا که صحبت از بوفالو شد بد نیست کمی بیشتر راجع به این حیوان بدانیم پس با ما همراه باشید. بوفالو حیوانی گیاهخوار شبیه گاو است که شاخی هلالی شکل دارد. بوفالو ها حیواناتی اجتماعی هستند و به صورت گروهی زندگی می‎کنند بنابراین، شکار کردن آن‌ها بسیار سخت است. 

بوفالو به دلیل جثه بزرگ و وزن بالایی که دارد، رعب و وحشت را به دل سایر حیوانات جنگل و انسان ها راه می دهد. یک بوفالوی وحشی علیرغم این جثه بزرگ، می تواند با سرعتی حدود 50 کیلومتر بر ساعت بدود و این سرعت چیزی حدود سه برابر سرعت دویدن انسان است. با این تفاسیر اگر یک بوفالوی وحشی به سمت شما حمله کند، به آسانی به شما خواهد رسید و با شاخ های تیز و هلالی شکلش شما را تکه تکه خواهد کرد. 

بوفالو در کشورها و فرهنگ های مختلف، معانی متفاوتی دارد، اما به طور کلی و در امریکای شمالی، بوفالو نمادی از شجاعت، مهربانی، قدرت و احترام است و یک نماد خانوادگی و اجتماعی به حساب می آید.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها