|

موسسه رازی میزبان همایش زنبور درمانی کشور شد

همایش زنبور درمانی برای اولین بار با حضور رییس فدراسیون جهانی زنبور درمانی و دانشمندانی از کشورهای آلمان، ترکیه، انگلیس و ... برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

دکتر «مجتبی محرمی» روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص این رویداد مهم افزود: این همایش با حضور و سخنرانی دکتر علی تیموچین آتای اوغلو رییس فدراسیون جهانی زنبود درمانی (آپی تراپی) و ۲۰ نفر از متخصصان بین المللی کشورهای ترکیه، انگلیس، آلمان، رومانی و کارشناسانی کشورمان طی روزهای سوم و چهارم آبان ماه سال جاری در سالن همایش های پروفسور حسین میرشمسی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد: زنبوردرمانی در رویکرد سلامت سه بعدی، اصول مطالعات کلینیکی در زنبور درمانی، مطالعات پیش بالینی در زنبوردرمانی، مسائل اخلاق در زنبور درمانی، معیارهای کیفی محصولات در زنبور درمانی، ایمنی غذایی در محصولات زنبوردرمانی، استحصال و عصاره گیری از بره موم، محصولات تخمیر شده زنبورعسل در زنبوردرمانی و تکنولوژی در محصولات زنبور درمانی از محورهای این همایش است.

رییس بخش بیماری های زنبور عسل و کرم ابریشم موسسه رازی، زنبور درمانی در رویکرد درمانی سه جانبه، اثرات ژل رویال در درمان انواع سرطان ها، درمان سوختگی ها و عوارض ممکن آن ها با آپی تراپی، فیتوتراپی و آروماتراپی، آپی تراپی در متون طب سنتی ایران، اصول و کاربردهای زهر زنبورعسل در درمان بیماری ها، محصولات تخمیرشده زنبورعسل در زنبوردرمانی، شاخص های کیفی عسل در زنبور درمانی، تولید ایمن محصولات زنبوردرمانی، ایمنی غذایی در زنبور درمانی را از جمله موضوعات این همایش برشمرد.

محرمی یادآور شد: این همایش به صورت حضوری و برخط با ترجمه همزمان برگزار می شود و دارای امتیاز بازآموزی ویژه اعضای سازمان نظام پزشکی و ارائه گواهی حضور از طرف فدراسیون بین المللی زنبودرمانی است .

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش می توانند به آدرس https://symposium.iranapitherapy.com مراجعه کنند.

آپی تراپی یا زنبور درمانی ، یک رویکرد قابل توجه در ارتقای سطح سلامت عمومی، پیشگیری، بهبود و کمک به درمان بیماری ها به عنوان یک طب مکمل و جایگزین است که توجه متخصصان بهداشت و درمان جهان را به خود جلب کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی