|

کابوس صهیونیست ها که سید حسن نصرالله به آن اشاره کرد!

«دبیر کل حزب الله لبنان به تازگی در موضع گیری گفته است حمله اسرائیل به لبنان برای این رژیم تانکی باقی نخواهد گذاشت.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز در روزهای اخیر شاهد اوج گیری قابل توجه تنش های لفظی میان مقام های ارشد حزب الله لبنان و رژیم اشغالگر قدس بودیم. تنش هایی که عمدتا مبتنی بر لفاظی های صهیونیست ها در رابطه با حمله قریب‌الوقوعشان به لبنان و در عین حال، واکنش مقام های حزب الله به این قبیل لفاظی ها بوده است. رژیم اشغالگر قدس مدعی است که حزب الله لبنان باید هر چه سریعتر حملات خود به شمال فلسطین اشغالی را که موجب آواره شدن هزاران صهیونیست و البته وارد آمدن ضربات سنگین به اقتصاد صهیونیست ها شده، خاتمه دهد.

در نقطه مقابل، حزب الله لبنان نیز اعلام کرده که تا کارزار قتل و کشتار صهیونیست ها در نوار غزه خاتمه نیابد، این جنبش نیز به حملات خود به شمال فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد و اگر تل آویو به دنبال توقف تنش ها است، باید جنگ غزه را هر چه سریعتر متوقف کند. با این همه، به تازگی سید حسن نصرالله به نکته معناداری در مورد اوج گیری بحران ها در ارتش صهیونیست ها اشاره کرده است. موضوعی که در نوع خود یک کابوس جدی را برای رژیم صهیونیستی به ذهن متبادر می کند.

ماجرا از این قرار است که دبیرکل حزب الله لبنان به این موضوع اشاره کرده که مقام های ارشد صهیونیست برای نخستین بار در سال ها و دهه های اخیر اعتراف کرده اند که دیگر تانک و جنگنده و البته مهمات آن ها را به اندازه کافی ندارند. در این راستا، سید حسن نصرالله هشدار داده که اگر اسرائیل بخواهد به لبنان حمله کند، کل تانک های خود را از دست خواهد داد و حزب الله لبنان شگفتانه های قابل توجهی را برای رژیم اشغالگر قدس آماده کرده است. طعنه سید حسن نصرالله به زمین گیر شدن و نابودی صدها تانک و خودروی زرهی صهیونیستها در جریان جنگ غزه بوده است.  

جنگ-با-اسرائیل

نیروهای حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین با استفاده از راکت های ضد زره یاسین، بارها و بارها ویدئوهایی را از هدف قرار دادن تانک های اسرائیلی منتشر کرده اند. بر اساس آمارهای رسمی، رژیم اشغالگر قدس بیش از 3 هزار تانک و خودروی زرهی خود را در میدان های جنگ غزه از دست داده است و حال اگر بخواهد به لبنان حمله کند، هیچ بعید نیست که ظرفیتش در این رابطه به صفر برسد کما اینکه حزب الله لبنان از تجیهزات به مراتب پیشرفته تری در قیاس با گروه های فلسطینی برای منهدم کردم تانک های اسرائیلی برخوردار است.

موضوعی که در نوع خود از در پیش بودن یک سناریوی فاجعه بار برای اشغالگران اسرائیلی در ادامه راه خبر می‌دهد. فاجعه ای که آن ها با توجه به ظرفیت های فعلی خود هیچ راه درمانی را نیز برای آن نمی توانند ارائه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها