|

افشاگری از ضربه بزرگ حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی

«حزب الله لبنان برای چهارمین مرتبه توانسته پهپادهای پیشرفته "هرمس 900 " ارتش اسرائیل را ساقط کند.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همزمان با تشدید حملات رژیم اشغالگر قدس به بخش های مختلف نوار غزه و به طور خاص شهر راهبردی رفح، شاهد افزایش عملیات ها و اقدامات حزب الله لبنان به نفع ملت و مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و مراکز حساس و راهبردی صهیونیست ها نیز هستیم.

در این راستا، آمارهای رسمی حاکی از این هستند که حزب الله تاکنون صدها پرتابه را در قالب پهپاد و موشک به سایت های حساس نظامی و اطلاعاتی و البته شهر و شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده و در نوع خود هزینه های سنگینی را به این رژیم تحمیل کرده است. آمارهای رسمی حاکی از این هستند که تاکنون بیش از 200 هزار صهیونیست از مناطق شمالی فلسطین اشغالی فرار کرده اند و البته که میلیاردها دلار نیز به اقتصاد صهیونیست ها در نتیجه حملات حزب الله لبنان خسارت وارد شده است.

با این همه، به تازگی شاهد تکرار چندباره یک رویداد قابل تامل در قالب تنش و درگیری ها میان حزب الله لبنان و رژیم اشغالگر قدس بوده ایم. در این راستا، به تازگی خبر آمده که حزب الله لبنان توانسته چهارمین پهپاد پیشرفته هرمس 900 ارتش رژیم اشغالگر قدس را نیز با موفقیت هدف قرار دهد و ساقط کند. حزب الله لبنان اقدام به انتشار فیلم های این رویداد نیز کرده است. موضوعی که هزینه های سنگینی را برای صهیونیست ها در پی داشته و موجی از فشار را به آن ها تحمیل کرده است. در این راستا، اقدام حزب الله در هدف قرار دادن پی در پی پهپادهای پیشرفته و غول پیکر هرمس 900 ارتش اسرائیل حامل 2 نکته مهم است.

حزب الله لبنان 1

اولا باید توجه داشته باشیم که رژیم اشغالگر قدس سرمایه گذاری و تبلیغات فراوانی را انجام داده تا بتواند پهپادهای هرمس 900 را به کشورهای مختلف جهان صادر کند. با این حال، از زمان هدف قرار گرفتن نخستین پهپاد مذکور تا به امروز که 4 فروند از آن ها ساقط شده، صنایع نظامی رژیم اشغالگر قدس خسارات سنگینی را به واسطه لغو شدن و عدم تمایل کشورهای مختلف برای خرید پهپادهای هرمس 900 به دلیل ناکارآمدی آن ها در مواجهه با حزب الله متحمل شده است. صهیونیست ها همواره پهپادهای هرمس 900 را به مثابه یکی از جلوه‌های عینی افتخارِ صنعت نظامی خود معرفی می کردند. موضوعی که اکنون برای آن ها به یک سرافکندگی بزرگ تبدیل شده است.

دوم اینکه رژیم اشغالگر قدس هنوز به طور دقیق نتوانسته متوجه شود که حزب الله با چه تسلیحاتی اقدام به هدف قرار دادن پهپادهای هرمس 900 می کند. موضوعی که پیشتر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز به آن اشاره داشت و حاکی از این مساله است که حزب الله دستی پر را در غافلگیر کردن صهیونیست ها دارد. موضوعی که اسرائیل آن را به خوبی می داند و درست به همین دلیل است که از تشدید و گسترش درگیری ها با حزب الله علی رغم لفاظی های ظاهری خودداری می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها