|

ملانیا زنی که ترامپ را تحمل می کند!

«بسیاری بر این باورند که ملانیا ترامپ همسر خود یعنی دونالد ترامپ را تحمل می کند!»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ بر کسی پوشیده نیست که دونالد ترامپ را باید جزو جنجالی ترین سیاستمداران و روسای جمهور کل تاریخ آمریکا ارزیابی کرد. فردی که بدون سابقه حتی یک روز کار سیاسی و صرفا با هیاهوهای تبلیغاتی در سال 2016 میلادی به کاخ سفید راه یافت و پس از گذشت چهار سال، با انواع و اقسام جنجال ها نتوانست در قدرت بماند و در نهایت، با جنجال های بزرگ و پرهزینه برای آمریکا، قدرت را به جو بایدن رقیب خود واگذار کرد.

به گزارش شایانیوز؛ البته که او بار دیگر و در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا نامزد شده و بر آن است تا به کاخ سفید راه یابد. گزاره ای که به زعم برخی تحلیلگران و حتی نتایج نظرسنجی های مختلف، تحقق آن چندان بعید نیست. با این همه، همانقدر که ترامپ در زندگی اقتصادی و سیاسی خود در جنجال سیر کرده، در زندگی شخصی اش نیز چنین بوده است. در این راستا، به طور خاص تاکنون صحبت ها و شایعه های زیادی در موردر رابطه ترامپ با همسرش ملانیا ترامپ مطرح شده است.

بسیاری بر این باورند که رابطه ملانیا ترامپ با همسرش بسیار سرد و توام با تنش است و وی تنها دونالد ترامپ را تحمل می کند. البته که در این رابطه شواهد مختلف نیز کم نیستند. روابط نامشروع ترامپ با برخی از زنان از جمله استورمی دنیلز پورن استار معروف آمریکایی که در وضعیت کنونی به یک رسوایی برای رئیس جمهور سابق آمریکا تبدیل شده و حتی برخی معتقدند که می تواند بر شانس های وی جهت بازگشت به کاخ سفید اثرگذار باشد، سبب شده تا ملانیا ترامپ، دلبستگی چندانی را به رئیس جمهور اسبق آمریکا یعنی دونالد ترامپ نداشته باشد.

البته که در زمان ریاست جمهوری ترامپ نیز شاهد بودیم که در چندین نوبت، ویدئوهایی از ترامپ و همسرش در جریان سفرهای مختلف منتشر شد که در قالب آن ها ملانیا ترامپ از گرفتنِ دست همسر خود خودداری می‌کرد و اصرارهای ترامپ بر صمیمی نشان دادن رابطه اش یا همسر خود جلوی دوربین های تلویزیونی نیز راه به جایی نبرده است.

البته که ملانیا ترامپ تاکنون چندان در این رابطه صحبت نکرده و همین مساله رابطه وی با ترامپ را به یک معمای بزرگ تبدیل کرده اسنت. معمایی که هر لحظه می تواند منفجر شود و واقعیت های قابل توجهی را افشا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها