|

دغدغه بزرگ بایدن برای انتخابات 2024 آمریکا

«در گزارش حاضر به یک سرگیجه بزرگ برای بایدن همزمان با نزدیک شدن به انتخابات 2024 آمریکا اشاره می شود.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تنها چند ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا باقی مانده است. رویدادی که به زعم بسیاری از ناظران و تحلیلگران مسائل آمریکا، یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین انتخابات ها در کل تاریخ آمریکا را نمایندگی می کند و می تواند سرآغاز تغییرات بزرگ و قابل توجهی در عرصه معادلات سیاسی و حکمرانی در آمریکا باشد.

در این چهارچوب، در یک سویِ این انتخابات، جو بایدن رئیس جمهور مستقر آمریکا از حزب دموکرات قرار دارد و در سوی دیگر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و سیاستمدار جنجالی حزب جمهوری خواه قرار دارد که همواره تاکید می کند شکست وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا، برونداد یک توطئه بزرگ بوده و در حقیقت شکست، به وی تحمیل شده است. با این همه، جو بایدن به عنوان رئیس جمهور کنونی آمریکا، تاکید دارد که مردم آمریکا باید متحد شوند و از بازگشت ترامپ به کرسی ریاست جمهوری این کشور جلوگیری کنند.

رویدادی که به زعم بایدن در صورت تحقق می تواند دموکراسی آمریکا را نیز تا حد زیادی به خطر بیندازد. با این همه بایدن در ماه های منتهی به انتخابات سال 2024 آمریکا با یک سرگیجه بزرگ مواجه است. ماجرا از این قرار است که بسیاری بر این باورند که جمهوری‌خواهان آمریکا و شخص ترامپ برنامه ریزی ویژه ای را با هدف حمله به موقعیت رئیس جمهور مستقر به واسطه پرونده سنگین فساد پسرش یعنی "هانتر بایدن"، در دستور کار قرار داده‌اند.

هانتر بایدن پسر جو بایدن، در ماه های گذشته با جنجال های مختلفی دست به گریبان بوده است. در این راستا، به طور خاص محتویات لپ تاپ وی که به دست جمهوری خواهان آمریکایی افتاده حاکی از فساد جنسی گسترده وی و همچنین دیگر تخلفاتش است. رسوایی که در ماه های گذشته پرده هایی از آن افشا شده با این حال، به نظر می رسد که جمهوری خواهان آمریکا قصد دارند تا جلوه های بیشتری از این موضوع را در بحبوحه تشدید رقابت های انتخاباتی در آمریکا افشا کنند.

در کنار این ها، گزارش ها و اتهامات مختلفی در مورد سواستفاده های مالی هانتر بایدن نیز منتشر و مطرح شده و حتی از همدستی جو بایدن با پسرش در این رابطه نیز سخن گفته شده است. مسائلی که همه و همه یک برونداد بزرگ و مهم را برای جو بایدن به ذهن متبادر می کنند: ماه های آینده حامل اتفاقات قابل توجهی برای رئیس جمهور مستقر آمریکا خواهند بود و می توانند به معنای واقعی کلمه سرگیجه های جدی را برای وی تداعی کنند. مساله ای که در نوع خود بحران های جدی و مهمی را هم برای بایدن و هم حزب دموکرات به ذهن متبادر می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی