|

آیا این زن ترامپ را به زندان می اندازد؟

«آیا پورن استار آمریکایی می تواند رئیس جمهور سابق آمریکا را به زندان اندازد؟»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ جنجال و آشوب را باید همزاد دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا دانست. فردی که در سال 2016 نیز با تکیه بر جنجال آفرینی و شوهای رسانه ای و تبلیغاتی توانست به کاخ سفید راه یابد و بدون حتی یک روز سابقه مسوولیت در یک کرسی سیاسی، توانست رئیس جمهور آمریکا شود. جالب اینکه خروج ترامپ از قدرت در سال 2020 نیز مملو جنجال بود. جنجالی هایی که نقطه اوج خود را در حمله حامیان دو‌آتشه ترامپ به کنگره آمریکا نشان دادند.

به گزارش شایانیوز؛ در کنار همه این ها، ترامپ حتی در زندگی شخصی خود نیز با جنجال های فراوانی دست و پنجه نرم می کند. به عنوان مثال تاکنون مطالب و مسائل مختلفی در مورد رابطه نه چندان خوبِ ترامپ با همسرش ملانیا ترامپ مطرح شده است. جالب است که ترامپ نخستین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است که تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و برای مدت زمانی محدود در ایالت جورجیا بازداشت نیز شده است.

در شرایط کنونی چیزی در حدود 300 پرونده قضایی علیه ترامپ مطرح است. با این همه، او در ماه های گذشته توانسته بار دیگر به نامزد اصلی حزب جمهوریخواه در جریان انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور(انتخابات 2024) تبدیل شود. حتی برخی به این نکته اشاره می کنند که شانس بازگشت ترامپ به کاخ سفید به هیچ عنوان کم نیست و جالب اینکه برخی از همین حالا او را رئیس جمهور آتی آمریکا می دانند. با این همه، ترامپ با یک چالش و مانع بزرگ نیز در مسیر خود برای رسیدن مجدد به کاخ سفید رو به رو است.

ماجرا از این قرار است که یکی از پرونده های قضایی ترامپ مربوط به رشوه وی به یک پورن استار آمریکایی در سال 2016 است. زنی با نام استورمی دنیلز که از ترامپ حق السکوت گرفته بود تا رابطه جنسی خود را با وی افشا نکند. موضوعی که در صورت افشا می توانست تا حد زیادی بر شانس انتخاباتی ترامپ در بحبوحه برگزاری انتخابات سال 2016 آمریکا اثرگذار باشد. با این حال، افشای این مساله در شرایط کنونی سبب شده تا ترامپ با جریمه احتمالی مالی رو به رو شود و البته که گمانه زنی های مختلفی مطرح می شود که در صورت پیشرفتِ بیش از پیش این پرونده قضایی و مسجل شدن دروغ گفتن ترامپ و پنهان کردن حقیقت از سوی او، می تواند مجازات زندان به مدت 4 سال را برای او به ارمغان آورد.

معادله ای که به کل می تواند حیات سیاسی ترامپ را تحت تاثیر قرار دهد. ترامپ تا این لحظه اعلام کرده که هیج رابطه ای با استورمی دنیلز نداشته و این پرونده یک توطئه از جانب دموکرات ها علیه وی است. با این حال، باید صبر کرد و دید که آیا استورمی دنیلز رئیس جمهور اسبق آمریکا را به زندان می اندازد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی