|

مردی که از تلفن همراه استفاده نمی کند!

«در گزارش حاضر به یک فرمانده نظامی مشهور اشاره می شود که سال هاست به استفاده نکردن از تلفن همراه شهره است.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رژیم اشغالگر قدس از همان نخستین روزهای تشکیل نامشروع خود در دهه 1940 میلادی، به نحو جدی و گسترده ای بر کارزار ترور رهبران و چهره های برجسته مقاومت فلسطین معطوف بوده است. در این راستا، تشکیلات نظامی و اطلاعاتی صهیونیست ها از هر وسیله و اهرمی برای ترور رهبران مقاومت استفاده کرده و بیراه نیست اگر بگوییم آن ها در قتل و کشتارهای هدفمند برای خود صاحب سبک هستند.

البته که اقدامات تروریستی آن ها در طول تاریخ در اقصی نقاط جهان مشاهده شده و آن ها به هیچ عنوان خود را ملزم به پاسخگویی در این رابطه نیز احساس نکرده اند. با این همه، صهیونیست ها به طور خاص از زمان آغاز جنگ غزه تا به امروز، تمرکز جدی را بر ترور گسترده رهبران مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه متمرکز کرده اند. در صدر لیست اهداف تررو صهیونیست ها، یحیی سنوار رهبر جنبش حماس در نوار غزه قرار دارد با این حال، صهیونیست ها به نحوم ویژه ای سال هاست که معطوف به ترور محمد ضیف  فرمانده شاخه نظامی حماس موسوم به گردان های عزالدین قسام هستند.

فردی که قریب به دو دهه است که هیچ رد و نشانی از وی از سوی نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی صهیونیست ها کشف نشده و آن ها در به در به دنبال تررو و نابودی وی هستند. محمد ضیف زمانی در جریان بمباران محلی که گفته شده محل حضور وی بوده، همسر و دخترش را از دست داده و البته که منابع صهیونیست مدعی هستند که او دچار آسیب های جسمی نیز شده است.

با این همه، بسیاری از محافل سیاسی و نظامی و البته افکار عمومی صهیونیست ها، محمد ضیف را به مثابه چهره‌ای مرموز و ترسناک ارزیابی می کنند که دست اسرائیل به وی نمی رسد. جالب است که عنوان ضیف را از آن منظر روی فرمانده قسام (به عنوان لقبش) گذاشته اند که او مدام مکان خود را تغییر می دهد و به اصطلاح (به زبان عربی) یک میهمانِ (اشاره به کلمه ضیف) همیشگی است. در این رابطه، یکی از مولفه های مهمی که موجب شده صهیونیست ها تاکنون نتوانند ردِ محمد ضیف را بزنند این بوده که او از تلفن همراه استفاده نمی کند.

کما اینکه پیشتر یحیی عیاش رهبر اسبق شاخه نظامی حماس و پدر بخش موشکی این جنبش نیز به دلیل استفاده از یک تلفن همراه ترور شد. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس با سرنخ های بسیار محدودی برای یافتن رد محمد ضیف رو به رو است و یافتن وی به یک معما برای این رژیم تبدیل شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها