|

پشت پرده بازی عجیب "گلیعاد آردان" در مجمع عمومی سازمان ملل

«در گزارش حاضر به یک اقدام جنجالی نماینده صهیونیست ها در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و اهداف پشت پرده آن پرداخته می شود.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ مجمع عموم سازمان ملل متحد اخیرا در یک اقدام تاریخی با 143 رای موافق، 9 رای مخالف، و 25 رای ممتنع، با عضویت کامل فلسطین در این نهاد بین المللی موافقت کرده است. رویدادی که با بازتاب های بین‌المللی قابل توجهی همراه شده و البته که عصبانیت مقام های ارشد اسرائیلی را به همراه داشته است.

به گزارش شایانیوز؛ بسیاری از ناظران و تحلیلگران بر این باورند که انجام این اقدام از سوی مجمع عمومی آن هم در بحبوحه آغاز حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح، پالسی معنادار را از سوی جامعه بین‌المللی به رژیم صهیونیستی مخابره می کند و تاکید دارد که جهان قرار نیست بیش از این درباره جنایات صهیونیست ها در نوار غزه سکوت کند. با این همه، تنها اندکی پس از اقدام تاریخی مجمع عمومی سازمان متحد، شاهد بودیم که گلیعاد آردان نماینده رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل متحد، در حرکتی مضحک و عجیب، منشور ملل متحد را در یک دستگاه خردکن ریخت و پاره کرد.

موضوعی که سبب شده تا نمایندگان بسیاری از کشورها این حرکت را نمایشی و عاری از ارزش ارزیابی کنند. با این همه باید توجه داشت که گلیعاد آردان برای نخستین بار نیست که دست به اقدامات مضحک اینچنینی می‌زند. وی پیشتر نیز پلاکاردی را در سازمان ملل به دست داشت که در آن تصویر و عکس یحیی سنوار نقش بسته بود و شماره تلفن وی روی آن نوشته شده بود و این پلاکارد تاکید می کرد که برای حصول صلح در جنگ غزه مقام‌های بین المللی باید با یحیی سنوار رهبر جنبش حماس تماس بگیرند و چندان با رژیم اشغالگر قدس رایزنی نداشته باشند.

گلیعاد آردان پیشتر نیز در مورد کشورمان دست به اقدامات مشابهی زده است. با این همه مساله اصلی در این رابطه این است که فردی نظیر گیلعاد آردان از انجام این قبیل اقدامات، اهداف خاصی را دنبال می کند. به طور خاص وی سعی دارد با انجام حرکات نمایشی تا جای ممکن نام خود و رژیم متبوعش را در عرصه بین المللی بر سر زبان ها بیندازد تا از این طریق بتواند حرف خود را به گوش افراد بیشتری در جهان برساند.

معادله ای که در جهان کنونی و در عصر گسترش قابل توجه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار می شود. با این همه باید توجه داشت که صهیونیست ها تاکنون هر  چه کرده اند شبیه به پرتاب یک بومرنگ بوده که توسط آن ها پرتاب شده اما خسارت هایش در نهایت به به سمت خودشان بازگشته است!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها