|

ارزش سهام عدالت شنبه 29 آذر؛ چه کسانی وام سهام عدالت می گیرند؟

ارزش سهام عدالت شنبه 29 آذر 99 چقدر است و آیا سبد سهام عدالت رشد کرده؟ بای اطلاع بیشتر از سهام عدالت و همچنین وام سهام عدالت با ما همراه با…

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سبد سهام عدالت 500 هزار تومانی تا قبل از آغاز معاملات شنبه 29 آذر ماه به 13.1 میلیون تومان رسید. بنابراین ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 7.8 میلیون تومان و 30 درصد آن به 3.9 میلیون تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت یک میلیونی چقدر است؟

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز تا قبل از پایان معاملات شنبه 29 آذر به حدود 26 میلیون تومان رسیده که 60 درصد قابل فروش آن بیش از 15 میلیون تومان و 30 درصد قابل فروش آن بیش از 7.5 میلیون تومان ارزش دارد.

وام سهام عدالت به چه کسانی پرداخت می شود؟

از دوشنبه آینده بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌کنند. طبق اعلام قبلی معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ۳۰ میلیون از مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند از ابتدای ماه آینده از بانک‌های دولتی وام خرد دریافت یا اقدام به خرید کالا کنند.

سود وام سهام عدالت چند درصد است؟

معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی، مکانیزم پرداخت وام خرد توسط بانک‌ها به دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت را با سود ۱۸ درصدی البته بدون ضامن عنوان کرد و گفت: مزیت دریافت چنین وامی این است که سهام شخص به جای ضامن وام وثیقه می‌شود و متقاضی دیگر نیازی به ضامن ندارد.

اما ارزش این وام چقدر است؟

با توجه به ارزش 13 میلیونی سهام عدالت 500 هزار تومانی دارندگان این برگه‌های سهام عدالت تا 6.5 میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند. این مبلغ برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی به حدود 13 میلیون تومان می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها