|

قیمت طلا امروز 22 مهر جلو تر رفت / پیشنهاد خرید سرویس آلبرنادو سه رنگ تو چشم برو

قیمت طلا 18 عیار امروز یکشنبه 22 مهر به 4/077/000 میلیون تومان رسیده است که نسبت به دیروز عقب نشینی و حدود 30000 هزار تومان افزایش پیدا کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت طلا 18 عیار امروز یکشنبه 22 مهر به  4/077/000 میلیون تومان رسیده است که نسبت به دیروز پیش روی کرده و حدود 30000 هزار تومان افزایش پیدا کرده است؛ بیشترین نرخ طلا 18 عیار امروز 4/080/600 میلیون تومان و کمترین آن 4/042/000 میلیون تومان بوده است همچنین قیمت طلا 24 عیار نیز 5/435/000 میلیون تومان گزارش میشود که از دیروز خود 20 هزار تومان گران تر می باشد.

در بازار طلا با خرید طلای زینتی در کنار استفاده شخصی، می‌توانید ارزش پول خود را حفظ کنید. اما در این روش در زمان خرید هزینه‌های مازاد بر اصل طلا نظیر اجرت ساخت، سود طلافروش، مالیات و وزن سنگ‌های غیر اصل بسیار زیاد است که این موارد در هنگام فروش از قیمت آن کسر می‌شود. به همین علت، خرید طلای زینتی برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت گزینه مناسبی نیست.

مزیت‌های سرمایه گذاری در طلای زینتی

  • امکان استفاده شخصی پس از خرید
  • عدم محدودیت خرید طلای زینتی برای سرمایه‌گذاری
  • حفظ ارزش پول در بلند مدت

معایب سرمایه گذاری در طلای زینتی

  • پرداخت هزینه‌های مازاد بر اصل طلا مانند اجرت ساخت، سود فروشنده، مالیات و وزن سنگ‌های غیر اصل
  • کسر هزینه‌‌های اضافی در زمان فروش
  • بازدهی و سود سرمایه‌گذاری پایین در کوتاه مدت

اما اگر قصد سرمایه گزاری بلند مدت دارید و می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و از طلا استفاده زینتی هم بکنید پیشنهادهای جذاب امروز را  از دست ندهید.

پیشنهادی اول 22 مهر برای خرید 

پیشنهادی اول امروز خرید سرویس سه رنگ آلبرنادو به وزن 41 گرم و 500 سوت با قیمت نهایی 221/290/000 میلیون تومان با احتساب اجرت ساخت 20 درصد (تقریبا مطلوب) به مبلغ 33/722/900 میلیون تومان، سود طلا فروش 7 درصد به مبلغ 14/163/618 میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته به مبلغ 4/788/652 میلیون تومان می باشد که با کسر این مبالغ به قیمت طلای خام سرویس که 168/614/500 میلیون تومان است دست می یابیم.

این سرویس مناسب همه افراد می باشد مخصوصا کسانی که طلای نمادار دوست دارند.

Untitled

تاریخچه برند طلای البرنادو

برند “البرناردو” در سال 2000 توسط خانواده ترکیه‌ای “کوچ” در استانبول تأسیس شد و به سرعت با خلق مجموعه‌ی منحصر به فرد جواهرات فاخر خود، بر اعتبار خود افزود. “ال برناردو” برندی شناخته شده است که توانسته با ادغام بی نظیر الماس‌های با کیفیت بالا با طراحی ایتالیایی و همچنین با حفظ راز و رمز از فرهنگ عثمانی، محصولاتی زیبا و خاص به ارمغان بیاورد. در طول سال‌ها، “البرناردو” به سبک منحصر به فرد و اختصاصی خود توسعه داد که دقت و کیفیت بسیار بالایی را در بر میگیرد. 

IMG_2807

طلا آلبرنادو در واقع نوعی گوی طلا می‌باشد که با هنر تراشکاران نمایی جذاب و درخشنده را به خود می‌گیرد.

پیشنهادی دوم 22 مهر برای خرید 

پیشنهادی دوم امروز نیم ست تیفانی با وزن 86 گرم و 780 سوت به قیمت نهایی 483/485/000 میلیون تومان با احتساب اجرت 25 درصد ( اجرتی بالا) به مبلغ 88/146/785 میلیون تومان، سود طلا فروش 7 درصد به مبلغ 30/851/375 میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته به مبلغ 11/899/816 میلیون تومان می باشد که با کسر تمامی مبالغ از قیمت نهایی به قیمت خام نیم ست که 352/587/140 میلیون تومان است میرسیم. 

این نیم ست مناسب افرادیست که طلای سنگین دوست دارند یا از برند تیفانسی خوششان می آید.

طلای تیفانی یکی از مشهورترین برندهای فعال در زمینه طلا و جواهرات در دنیا‌ست. این مجموعه در زمینه تولید انواع زیورآلات طلا و جواهرات مختلف به همراه نگین‌های خاص و بی‌نظیر مانند الماس، فعالیت می‌کند.

Untitled

طراحی‌های منحصربه‌فرد و ساخت جذاب‌ترین مصنوعات طلا، موجب شده طلا تیفانی طرفداران زیادی در جهان به ویژه در میان قشر ثروتمند، داشته باشد. محصولات این برند معروف، جزو گران قیمت‌ترین طلا و جواهرات به شمار می‌روند.

تاریخچه طلای تیفانی

مجموعه تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی و جان بی یانگ در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شد. این برند در ابتدای کار در زمینه تولید کالاهای فانتزی و لوازم التحریر فعالیت داشت و با نام تیفانی اند یانگ شناخته می‌شد. اما به مرور زمان به عنوان برند تیفانی بر سر زبان‌ها افتاد.‌ 

پس از چند سال از تاسیس برند تیفانی، در دهه ۱۸۴۰ تولید و طراحی طلا و جواهرات در این مجموعه آغاز شد. طراحی‌های ساده، شیک و جذاب تیفانی موجب شد محصولات این برند به سرعت طرفداران زیادی پیدا کنند. 

علاوه بر این، اتفاقات مختلفی مانند ساخت جامی از طلا به سفارش رییس جمهور وقت آمریکا، آبراهام لینکلن، خرید بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین الماس زرد جهان و طراحی و ساخت نشان بزرگ ایالات متحده آمریکا برای دومین‌بار توسط این مجموعه، باعث شهرت بیشتر برند طلا و جواهرات تیفانی شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها