|

چتر قیمت طلا امروز چهارشنبه 18 مهر باز و آماده فرود / پیشنهاد خرید ایرکاف آقایی پسند

فلز زرد پس از فتح قله های صعودی قیمت همچنان به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد در پی این روند طلا 18 عیار امروز به 4/051/500 میلیون تومان رسیده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فلز زرد پس از فتح قله های صعودی قیمت  همچنان به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد این نشان از وارد یک دوره اصلاحی شدن می باشد؛ در پی این روند کاهشی قیمت طلا 18 عیار امروز به 4/051/500 میلیون تومان رسیده و بیشترین قیمت ثبت شده برای او 4/63/200 و کمترین آن 4/033/200 میلیون تومان می باشد؛ همچنین طلا 24 عیار نیز باقیمت 5/401/900 میلیون تومان گزارش میشود. 

برای سرمایه گذاری در طلا می‌توانید از هر مبلغی استفاده کنید. این سرمایه گذاری بستگی به مقدار نقدینگی شما در شکل‌های گوناگونی از طلا دارد. علاوه بر این‌ موارد، طلا در مقایسه با دیگر بازارهای سرمایه گذاری دارای نقدشوندگی نسبتا بالاتری است؛ به صورتی که تمام افراد در هر زمان می‌توانند سرمایه خود را نقد کنند. هر زمان ثبات اقتصادی در کشور وجود نداشته باشد، بسیاری از افراد برای حفظ سرمایه خود به سراغ خرید طلا می‌روند.

پیشنهادی اول امروز برای خرید طلا 

خرید نیم ست ورساچه شامل دستبند و انگشتر با وزن 18/5 گرم و به قیمت نهایی 98/368/000 میلیون تومان با احتساب اجرت 20 درصد (تقریبا مطلوب) به مبلغ 14/990/550 میلیون تومان، سود طلا فروش 7 درصد به مبلغ 6/296/031 میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته به مبلغ 2/128/658 میلیون تومان می باشد که با کسر مبالغ ذکر شده از قیمت نهایی به قیمت طلا خام محصول که 74/952/750 میلیون تومان است دست میابیم.

Untitled

پیشنهادی دوم امروز برای خرید طلا

خرید ایرکاف کارتیر با وزن 1 گرم و به قیمت نهایی 5/317/000 میلیون تومان، با احتساب اجرت 20 درصد (نسبتا مطلوب) به مبلغ 810/300 هزارتومان، سود طلا فروش 7 درصد به مبلغ 340/326 هزار تومان و مالیات تعلق گرفته به مبلغ 115/063 هزار تومان می باشد که با کسر مبالغ ذکر شده از قیمت نهایی به قیمت طلای خام محصول که 4/051/500 میلیون تومان است دست می یابیم.

Capture-One-Catalog0224-copy-1-scaled

طلا چه رنگی بگیریم به پوستمان بیاید؟ 

اگر پوست شما سفید و روشن بود، شما کمی محدودتر از سایز رنگ پوست‌ها می‌توانید از طلاها استفاده کنید. با این حال بهترین گزینه برای شما و رنگ پوست شما طلای سفید و طلای زرد است که جلوه بسیار خوبی به شما می‌بخشد؛ مثلاً ترکیب طلا با مروارید یک گزینه بسیار مناسب برای پوست شما خواهد بود. همچنین بهتر است شما از طلاهایی که به رنگ رزگلد هستند، استفاده نکنید؛ زیرا تناسب زیادی با پوست شما ندارد.

طلا مناسب با پوست گندمی

بهترین و زیباترین رنگ طلا با پوست شما، طلای زرد می‌باشد؛ همچنین طلای رزگلد هم برای پوست شما مناسب خواهد بود. وقتی شما از طلای زرد استفاده کنید، متوجه خواهید شد که چقدر این تناسب زیباست و چه جلوه‌ای به شما بخشیده است! البته شمایی که پوست گندمی دارید، می‌توانید از طیف وسیعی از طلاها استفاده کنید ولی طلای زرد و رزگلد بهترین گزینه است.

طلا مناسب با رنگ پوست تیره

اگر شما پس از انجام تست نور خورشید، متوجه شدید که پوست تیره‌ای دارید؛ باید به شما بگوییم که تمام رنگ طلاها مناسب پوست شماست و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید…!

و در آخر باید بگوییم که این نکات و هماهنگی، یک سری نکات ریز و ظریف هستند که اگر رعایت شوند در درخشش شما و جلوه اکسسوری در گردن و در دست و در گوش شما، چندین برابر خواهد شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها