|

قیمت طلا امروز بالهای پرواز خود را گشود / پیشنهادی خرید سرویس سرجیو چشم فامیل درآر

قیمت طلا 18 عیار پس از تعطیلی پشت سر گذاشته با افزایش تقریبا 15 هزار تومانی و تا تنظیم این گزارش به قیمت 4/093/000 میلیون تومان دست یافته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت طلا به خاطر دورنمای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه آینده میلادی افزایش یافته است. تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن به خاطر تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه هم بالا رفته است که موجب رسیدن قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۰۲ درصد افزایش به ۲۶۵۶ دلار و ۵۹ سنت رسید.

در نهایت قیمت طلا 18 عیار پس از تعطیلی پشت سر گذاشته شروع اولین روز کاری خود را با افزایش تقریبا 15 هزار تومانی همراه نموده و تا لحظه تنظیم این گزارش به قیمت 4/093/000 میلیون تومان دست یافته است که بیشترین نرخ امروز آن 4/103/000 میلیون تومان و کمترین 4/072/000 میلیون تومان است همچنین  قیمت طلای 24 عیار نیز 5/456/000 میلیون تومان گزارش میشود.

در طول زمان، سرمایه گذاری طلا به عنوان یکی از امن‌ترین روش‌های حفظ دارایی در ایران و جهان محسوب می‌شود. در ایران سرمایه گذاری در طلا به شکل‌های طلای آب‌شده، سکه، شمش، طلای شکسته و حتی به روش‌های خرید فیزیکی، خرید آنلاین، گواهی‌های سپرده و سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی انجام می‌شود.

پیشنهادی اول امروز برای خرید طلا

پیشنهاد اول  امروز سرویس جذاب سواروسکی با وزن 130 گرم و قیمت نهایی 735/891/000 میلیون تومان با احتساب اجرت 26 (اجرت بالا) به مبلغ 138/343/400 میلیون تومان، سود طلا فروش 46/930/338 میلیون تومان، مالیات 18/527/374 میلیون تومان می باشد که با کسر این مبالغ به قیمت طلای خام 532/090/000 میلیون تومان می رسیم.

این سرویس برای شیک پسندان و سنگین دوستان مناسب می باشد. از این سرویس میتوان در میهمانی و مجالس استفاده کرد.

Untitled

برند Swarovski یکی از برترین برندهای تولید زیورآلات و کریستال‌های خاص در جهان است که در سال ۱۸۹۲ توسط دنیل سواروفسکی تأسیس شد. دنیل سواروسکی، فرزند یک شیشه بر در بوهمیا بود و در هنر شیشه‌بری مهارت پیدا کرد. در سال ۱۸۹۲ او یک دستگاه برش برقی متحول کننده را اختراع و به نام خود ثبت کرد که با استفاده از برق آبی در تولید شیشه‌های کریستال مورد استفاده قرار می‌گرفت. با استفاده از این دستگاه، کریستال‌ها با دقت بیشتری برش داده می‌شوند.

هدف اصلی آقای دنیل سواروسکی ساخت و طراحی جواهراتی به شکل و شمایل الماس بود تا همه‌ی اقشار جامعه توان خرید و استفاده از آن را داشته باشند و این کار فقط با استفاده از یک چیز آن هم کریستال ممکن بود. همین باعث شد تا در سال ۱۹۱۹ شرکت خود با نام برند swarovski را تأسیس کند.

از آن زمان به بعد، برند سواروسکی به یکی از برترین برندهای تولید زیورآلات و کریستال‌های خاص در جهان تبدیل شد. این برند با تلاش و ابتکار دنیل سواروسکی و همکارانش، توانست به خود یک جایگاه برجسته در بازار جواهرات و زیورآلات جهانی بگیرد و دارای حضور فعال در بیش از ۱۲۰ کشور جهان است.

کریستال‌های سواروسکی کیفیت بالا و براقی که دارند، بسیاری از طراحان معروف در صنعت مد و زیورآلات از آن‌ها برای تزئین اثرهای خود استفاده می‌کنند. همچنین، برند سواروسکی علاوه بر زیورآلات، در زمینه تولید اشیاء تزئینی مانند شمعدان، لوستر و … نیز فعالیت دارد.

پیشنهادی دوم امروز برای خرید طلا 

پیشنهاد بعدی امروز برای خرید طلا سرویس سرجیو با وزن 105 گرم و قیمت نهایی 599/432/000 میلیون تومان با احتساب اجرت 27 درصد ( اجرت بالا) به مبلغ 116/036/550 میلیون تومان، سود طلا فروش 7 درصد به مبلغ 38/206/109 میلیون تومان و در نهایت مالیات تعلق گرفته 10 درصد به مبلغ 15/424/266 میلیون تومان می باشد که با کسر این مبالغ از قیمت نهایی  به قیمت طلای خام این سرویس جذاب که 429/765/000 میلیون تومان است دسترسی پیدا می کنیم. 

این سرویس مناسب استفاده روزانه نمی باشد و تنها در مجالس کارایی دارد همچنین اگر جزء افراد سنگین یا نمادار پسند نیستید این کار به شما پیشنهاد نمی شود.

سرویس سرجیو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها