|

سود بیت کوین و اتریوم به پایان رسید؟

BITCOIN

آلت‌کوین‌ها به دلیل اینکه بیت‌کوین، اتر و استیبل‌کوین‌ها 80 درصد از بازار ارز 1 تریلیون دلاری را در اختیار دارند سود را از دست می‌دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین و آلت کوین ها در حال حاضر در بدترین حالت ممکن به سر می برند. در میان شکایت SEC و سرکوب نظارتی، قیمت ارزهای دیجیتال اصلی مانند اتریوم نیز ضربه خورده است.

طبق آخرین گزارش تحقیقاتی K33، تسلط بر بازار بیت‌کوین، اتریوم و استیبل کوین‌ها از فوریه 2021 به اوج خود رسیده است. این در درجه اول به دلیل دور شدن سرمایه‌گذاران از آلت‌کوین‌ها در میان عدم قطعیت نظارتی است.

ارزش بازار ترکیبی BTC و ETH به 80.5٪ رسید!

ارزش بازار ترکیبی بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین ها اکنون 80.5 درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد. ارزش بازار در حال حاضر حدود 1.05 تریلیون دلار است.

هفته گذشته کاهش قابل توجهی در ارزش آلتکوین ها مشاهده شد. این امر در نتیجه‌ی دسته‌بندی چند توکن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دعوای حقوقی علیه صرافی‌های ارز دیجیتال Binance، Binance.US و Coinbase رخ داد. توکن هایی مانند بایننس BNB، Cardano's ADA و Solana's Solana که در شکایت ها ذکر شد، در طول هفته تا 30 درصد از ارزش خود را از دست دادند.

گزارش تحقیقاتی K33 همچنین نشان می‌دهد که اختلاف حقوقی ممکن است سال‌ها ادامه داشته باشد. صندوق‌ها احتمالاً به دلیل کار بیش از حد انطباق و به طور کلی حجم پایین معاملات، به رویکرد دست‌آمیز واکنش نشان خواهند داد، که مشارکت‌کنندگان بازار را ترغیب می‌کند. این می تواند نقدینگی را بیشتر محدود کند و منجر به کندی طولانی مدت بازار شود.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها