|

زمان خرید یا فروش؟

سیگنالی مهم از شیبااینو و دوج کوین!

SHIBAINU

توکن های Dogeliens، Shiba Inu، و Apecoin سه توکن برای افزایش سرمایه شما هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متا توکن میم به طور مداوم در حال تکامل است. روزانه شاهد اخبار بیشتری از پیشرفت های قابل توجه آن هستیم. در 13 نوامبر 2022، یک رستوران 5 ستاره در دبی اعلام کرد که اکنون Shiba Inu (SHIB) را به عنوان نوعی پرداخت از مهمانان خود می پذیرد. این هتل یکی از بهترین رتبه‌بندی‌ها در دبی است و از این طریق در بازار شروع به کار کرد، و همچنین برخی از برندهای دیگر را ترغیب کرد که از این طریق وارد بازار شوند. یک فرنچایز چندملیتی رستوران‌های فست‌فود آمریکایی نیز وارد بازار شد و اعلام کرد که شیبا را به عنوان روش پرداخت از مشتریان خود می‌پذیرند.

اگرچه بازار کریپتو در حال حاضر در رکود است، اعلام همکاری برندهای وب 2 و سیستم های متمرکز یکی از علاقه مندان به مثبت بودن است. و یکی که عمدتاً تأثیر مثبتی بر عملکرد کریپتو دارد. Shiba Inu یک ارز دیجیتال است که در خط مقدم نوآوری‌های متای meme coin قرار دارد. و با وجود سردرگمی بازار، شبکه چیزهای زیادی برای ارائه به جامعه خود دارد. Apecoin (APE) و Dogeliens (DOGET) دیگر توکن های متاورس امیدوارکننده هستند. Dogeliens اکنون در پیش فروش است و به همین دلیل این فرصت را برای کاربران فراهم می کند تا با کمترین قیمت ممکن خرید کنند.

شیبا اینو (SHIB) Shiba Inu (SHIB) دومین میم کوین برتر در بازار ارزهای دیجیتال است. این یک توکن میم است که ابزارهای DeFi و طیف وسیعی از ابزارهای دیگر را برای کاربران ارائه می دهد. برخلاف DOGE که با ابزار صفر وجود دارد، Shiba Inu چندین ابزار از جمله یک سیستم تبادل غیرمتمرکز به نام ShibaSwap را برای کاربران فراهم می کند. Shiba Inu آرزو دارد جایگزین Dogecoin باشد در حالی که بیشتر از Doge به کاربران خدمات ارائه می دهد. اکوسیستم Shiba Inu همچنین اخیراً راه اندازی متاورسی را اعلام کرد که در آن کاربران می توانند تجربیات همه جانبه ای داشته باشند و سرگرمی و تعامل بیشتری را در جامعه کشف کنند.

Apecoin (APE) Apecoin (APE) ابزار کاربردی و بومی جامعه Ape است. این توکن توسط انجمن ApecoinDAO ایجاد شده است و یک ارز رمزپایه است که برای عملکرد در متاورس جامعه ایجاد شده است که در حال حاضر هنوز در حال کار است. Apecoin DAO تمرکززدایی در شبکه را تسهیل می‌کند و مسئولیت مدیریت روزانه و تحولات جامعه را بر عهده دارد. Apecoin یکی از غیر متمرکز ترین سیستم ها برای کاربران است، زیرا بیشتر مدیریت توسط سازمان های غیرمتمرکز مستقل انجام می شود. Apecoin به عنوان توکن ابزاری برای چندین مجموعه Apecoin NFT عمل می‌کند، و شبکه همچنین اعلام کرد که این توکن نقش‌های زیادی را در متاورسی که در دست ساخت است و یک مدل P2E که جامعه قصد معرفی آن را دارد، ایفا خواهد کرد.

توکنDogeliens (DOGET) یک میم و یک پروژه متاورس جدید بر روی زنجیره هوشمند بایننس است. هدف اکوسیستم Dogeliens ایجاد یک میم کوین است که داستانی را که Dogecoin و Shiba Inu شروع کردند ادامه خواهد داد. با این حال، سازندگان پروژه در نظر دارند که به میم کوین نسبت به پروژه های موجود برتری دهند.

Dogeliens دارای ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته تری برای کاربران خواهد بود، از جمله متاورس، بازی P2E، هاب آموزش بلاک چین و قابلیت DeFi. توکن DOGET در متاورس برای ارائه محتوای آموزشی به کاربران و غیرکاربران استفاده خواهد شد. موارد بسیار بیشتری وجود دارد که سیستم Dogeliens قصد دارد به کاربران خود ارائه دهد و تنها کسانی که توکن را خریداری می کنند می توانند تمام این ویژگی ها و موارد دیگر را کشف کنند. Dogeliens نسل بعدی میم کوین است و برای کاربرانی که به دنبال افزایش سبد سهام خود هستند، باید داشته باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها