|

زمان خرید دوج کوین یا شیبااینو؟

کاربران شیبااینو یا دوج کوین راه نجات پیدا خواهند کرد؟!

shibainu

توکن‌های میم DOG، DOGE، قیمت خود را در 48 ساعت گذشته افزایش داده اند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارزش Dogecoin و Shiba Inu با حمایت ایلان ماسک تغییر کرد. توکن‌های میم DOG، DOGE، قیمت خود را در 48 ساعت گذشته افزایش داده است، زیرا به نظر می رسد توییتر توسط ایلان تصاحب شده است. دوج کوین همیشه در قلب مدیر عامل تسلا جای خوبی داشته است و او مکرراً به استفاده از ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت برای شرکت‌هایش، به‌ویژه تولیدکننده خودروهای الکتریکی اشاره کرده است. اگر ایلان ماسک یک طرح پرداخت با دوج کویم را برای یکی دیگر از شرکت‌هایش، یعنی توییتر، اجرا کند، ابزار Dogecoin به شدت افزایش می‌یابد. این یک ارزش واقعی و غیرقابل انکار برای DOGE ایجاد کند زیرا هر کاربر توییتر در مقطعی با ارز دیجیتال در تماس است یا باید از آن استفاده کند یا آن را خرج کند.

این امر می‌تواند سابقه‌ای را در سراسر صنعت کریپتو و کسب‌وکارهای جهانی در مورد کارکردهای سازمانی ارزهای دیجیتال ایجاد کند. رتبه دوم میم کوین بر اساس ارزش بازار، Shiba Inu، قبلاً از امور شرکت ایلان سود زیادی برده است و احتمالاً در زمان مناسب به دنبال کارکردهای تجاری خود خواهد بود. توکن SHIB در حال حاضر با نصب دو توکن دیگر در اکوسیستم خود ارزش زیادی برای خود به ارمغان آورده است: LEASH و BONE، که هر دو بهتر است از طریق ShibaSwap خریداری شوند. در سال 2022، در میان زمستان کریپتو، بحث های قابل توجهی پیرامون دو مورد از محبوب ترین Shiba Inu و Dogecoin وجود دارد. هر دو بر اساس توکن‌های میم اینترنتی هستند به طوری که محبوبیت آنها به شدت افزایش یافت، و حتی ایلان ماسک نیز در مقطعی توییت کرد که Dogecoin ارز روی ماه خواهد بود.

Dogecoin اساساً همان فناوری Shiba Inu است. به عنوان یک توکن ERC-20، SHIB از مکانیزم اثبات کار استفاده می کند که نرخ تراکنش مشابهی را با Dogecoin برای همه مقاصد می دهد. وهمانطور که گفتیم اگر ماسک یک سیستم پرداخت را برای توییتر پیاده‌سازی کرده و از DOGE استفاده کند، سودمندی و استفاده از این میم کوین سر به فلک می‌کشد؛ چراکه هر کاربر توییتر در یک مقطع زمانی با این ارز دیجیتال در ارتباط خواهد بود. در این صورت، شرکت‌های دیگر نیز ممکن است از این روش پیروی کنند و به جای شیبا، از دوج کوین استفاده نمایند. در چنین سناریویی، ارزش دوج کوین از مرز یک دلار فراتر خواهد رفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها