|

ماینرهای بیت کوین!

بیت کوین دارها هدفشان رو شد؟!

Bitcoin

ماینرهای عمومی بیت کوین قصد دارند تا پایان سال 2022 هشرت 50 درصدی را افزایش دهند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- FTX برای ارائه کارت های نقدی در 40 کشور شریک خواهد شد بیت کوین ماینرز نکسو ماینرهای عمومی بیت کوین قصد دارند تا پایان سال 2022 هشرت 50 درصدی را افزایش دهند Hououin Kyuma توسط Hououin Kyuma 14 ساعت پیش تبلیغات داده‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های استخراج بیت کوین برنامه‌هایی برای افزایش هش‌ریت خود تا پایان سال حدود ۵۰ درصد دارند. استخراج کنندگان عمومی بیت کوین در بخش باقی مانده از سال 2022، 27 EH/s به هش ریت خود اضافه می کنند. طبق پستی از Arcane Research، در صورتی که توسعه طبق برنامه پیش برود، هش ریت ترکیبی این ماینرها تا پایان سال 2022 به حدود 80.7 EH/s خواهد رسید.«هش ریت» شاخصی است که توانایی استخراج هر دستگاه متصل به بلاک چین بیت کوین را اندازه گیری می کند. بنابراین، هش ریت کل شبکه، کل قدرت محاسباتی موجود در زنجیره را نشان می دهد. در اینجا نموداری وجود دارد که نشان می‌دهد ارزش میانگین متحرک ۷ روزه این معیار در سال گذشته چگونه تغییر کرده است:

بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا می بینید، هش ریت استخراج بیت کوین اخیراً به شدت افزایش یافته و به حدود 249 EH/s رسیده است که بالاترین رکورد جدید در تاریخ است. شرکت‌های استخراج عمومی بیت کوین در مجموع 54 EH/s را تشکیل می‌دهند، که نشان می‌دهد 22 درصد از ارزش کل شبکه این شاخص را تشکیل می‌دهند.

در این پست، Arcane Research بحث می‌کند که چگونه مسیر هش ریت کل ممکن است در ماه‌های آینده دنبال شود.استخراج کنندگان عمومی بیت کوین ممکن است به عنوان نماینده ای برای کل انتظارات رشد صنعت در نظر گرفته شوند. با این حال، عوامل متعددی در بازی وجود دارد که اجازه نمی دهد هش ریت به پتانسیل کامل خود برسد. اولاً، درآمد ماینرها در حال حاضر به دلیل کاهش قیمت بیت کوین و افزایش دشواری شبکه تحت فشار قرار دارد. افزایش روزافزون قیمت برق در سرتاسر جهان نیز عامل دیگری است که مانع از سودآوری معدن می شود. برخی از ماینرها مجبورند به دلیل این دو عامل، عملیات خود را بی‌سود و بی نتیجه بدانند، که برای آنها چاره‌ای باقی نمی‌گذارد، جز اینکه سهم هش‌ریت خود را به‌صورت آفلاین انجام دهند.

سومین دلیلی که باعث می‌شود نرخ هش آن‌طور که انتظار می‌رود رشد نکند این است که استخراج‌کنندگان عمومی به ندرت به اهداف رشد خود دست یافته‌اند. Arcane Research خاطرنشان می کند که آنها از لحاظ تاریخی تمایل داشته اند توانایی خود را برای انجام عملیات استخراج آنلاین بیش از حد برآورد کنند. قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله حدود 19.5 هزار دلار شناور است که در هفت روز گذشته 1 درصد افزایش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال 1 درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی