|

وعده ای مهم!

خبری خوشحال کننده برای کاربران دوج کوین!!

Dogecoin

دوج کوینDogecoin (DOGE) پس از این با سرمایه گذاری به برترین ارزهای دیجیتال برمی گردد .

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دوج کوین از نظر حجم سرمایه از پولکادات پیشی گرفت و توانست رتبه دهم را در رتبه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار کسب کند و دوج کوینDogecoin (DOGE) پس از این با سرمایه گذاری به برترین ارزهای دیجیتال برمی گردد .در حال حاضر، فاصله ارزش بین دو رمزارز، DOGE و DOT، حدود 2.3 میلیارد دلار است.کاهش بیش از 11 درصدی قیمت DOT در هفته گذشته، باعث ایجاد احساسات منفی در بازار ارزهای دیجیتال شد که در نتیجه این رمزارز کاهش یافت، این ریزش پولکادات کمکی به بازپس گیری موقعیت DOGE کرد. و شواهد نشان می‌دهد که پولکادات موقعیت‌های خود را از دست داده است ولی Dogecoin شروع به رشد کرده است.

با این حال، Dogecoin در حال حاضر دومین ارز دیجیتال بزرگ است که پس از بیت کوین بر اساس اجماع اثبات درست عمل می کند. تردیدها فقط در توسعه آینده پروژه ایجاد می شود که تاکنون با هیچ خبر مثبتی جامعه خود را خراب نکرده است. اخبار ها و خبرهای پیشینه  DOGE اکنون بیشتر از ایلان ماسک است که این موضوع به طور کلی تعجب آور نیست.

در حال حاضر، ما در مورد شکایتی از سوی سرمایه گذاران علیه میلیاردر عجیب و غریب و همچنین طغیان های بنیانگذاران Dogecoin که ماسک را به ایجاد یک فرقه شخصیتی و دستکاری برای افزایش قیمت DOGE متهم می کنند.در مورد قیمت دوج کوین، می توان به این نکته اشاره کرد که دوج کوین در چهار ماه گذشته در محدوده 0.05 تا 0.09 دلار درحال معامله بود که همچنان به تجارت خود ادامه می دهد. به طور کلی، قیمت‌های ارز دیجیتال اکنون در سطح فوریه 2021 است، که قبل از تبلیغات جهانی و پمپ‌های شگفت انگیز DOGE بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها