|

نهنگ ها سرازیر شدند!

دوج کوین حماسه آفرید؟!!

Dogecoin

دوج کوین [DOGE] یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که اخیراً توجه نهنگ ها را به خود جلب کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین [DOGE] یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که اخیراً توجه نهنگ ها را به خود جلب کرده است. برای اولین بار، 24 ساعت گذشته برای این توکن میم شرایط فوق العاده بود زیرا نهنگ های زنجیره هوشمند Binance (BSC) بیش از 2 میلیون دلار DOGE را به گردش درآوردند. به گفته DogeWhaleAlert، فعالیت نهنگ ها در اطراف آلت کوین بیش از حد معمول افزایش یافته است. همه چیز از آنجا شروع شد که بیست کیف پول برتر دارای توکن، 4.42 میلیون DOGE را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد. پس از آن 327,147 دلار دیگر به دنبال آن بود، قبل از اینکه نهنگی دیگر که رتبه برتر قرار داشت، آن را به 627,852 دلار رساند.

جدای از دخالت نهنگ ها، جنبه دیگری که سرمایه گذاران ممکن است در نظر بگیرند فعالیت پلتفرم هایی است که DOGE در آن وجود دارد. نگاهی به پلت فرم Robinhood نشان می دهد که معامله گران DOGE فعالیت های خود را تسریع کرده اند. در زمان انتشار، این سرمایه گذاران خرده 30.14 درصد از عرضه در گردش در شش کیف پول رابین‌هود را به خود اختصاص دادند. این داده ها توسط DogeWhaleAlert نیز تایید شده است.

در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت 0.062 دلار معامله می شد که حجم آن در 24 ساعت گذشته 13.73 درصد افزایش یافت. با وجود آن، عملکرد تجمعی در هفت روز گذشته منفی 1.96٪ بود. این کاهش مانع از عملکرد DOGE از Shiba Inu [SHIB] در چند وقت اخیر نشد. در مورد قیمت پیش‌بینی‌شده آن در کوتاه‌مدت، انتظار یک رالی می‌تواند خیلی زود به سر انجام برسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها