|

صعود یا نزول؟!

شیبااینو به یک مو بنده؛لحظه مرگ؟!

shibainu

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط WhaleStats، طی سه روز اخیر بزرگ‌ترین کیف‌پول‌های اتریوم...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس داده‌های منتشر شده توسط WhaleStats، طی سه روز اخیر بزرگ‌ترین کیف‌پول‌های اتریوم، بیش از ۱. ۱ تریلیون توکن شیبا را از کیف‌پول‌های خود خارج کرده‌اند. ارزش توکن‌های شیبا که توسط نهنگ‌های برتر اتریوم نگهداری می‌شود از ۱۵۲ میلیون دلار در ۱۵ سپتامبر به ارزش ۱۴۰ میلیون دلار کاهش یافته است. در یکی از این تراکنش‌ها یکی از وال‌ها نزدیک به ۶۱ میلیارد توکن شیبا را به صرافی بایننس منتقل کرد که احتمالا هدف از این کار فروش آن‌ها بوده است.

فروش این توکن توسط وال‌ها باعث شده تا شیبا به رتبه چهارم توکن‌های هولدشده توسط وال‌های برتر اتریوم نزول کند. طی هفت روز گذشته نیز این میم‌کوین بیش از ۱۰ ٪ از ارزش بازار خود را از دست داده است.همچین چندی پیش

اواخر ماه آگوست، بایننس و مسترکارت به‌صورت آزمایشی یک کارت اعتباری را در آرژانتین راه‌اندازی کردند تا به کاربرانی که از کریپتو برای خریدهای روزمره استفاده می‌کنند، کمکی شود؛ قابل ذکر است آرژانتین اولین کشور در آمریکای لاتین بود که این محصول را عرضه کرد. کارت بایننس بخشی از تلاش‌های مداوم این شرکت برای پیشبرد پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال است.

بایننسِ آرژانتین شیبااینو را به لیست توکن‌های پشتیبانی‌شده روی کارت‌های خود در کشور مذکور اضافه کرده و در بیانیه رسمی توییتر نیز تاکید شده است که شیبا می‌تواند برای پرداخت بیش از ۹۰ میلیون سرمایه‌گذار در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است کاربران همچنین از مزایای بازپرداخت نقدی و هزینه‌های خودپرداز بهره‌مند خواهند شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها