|

داستانی شگفت انگیز!

چند درصد به شیبااینو امید داشته باشیم؟

Shiba Inu

شاید شما به‌عنوان فعال بازار کریپتو یا هولدر شیبا این عنوان را شنیده باشید...

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شاید شما به‌عنوان فعال بازار کریپتو یا هولدر شیبا این عنوان را شنیده باشید که شیبا در آینده ۱ دلار خواهد شد. در این بررسی قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که این امر تا چه میزان عملی به نظر می‌رسد.

در ابتدا باید گفت مهم‌ترین مانع رسیدن شیبا به ۱ سنت، عرضه بسیار زیاد آن است که چیزی حدود ۵۴۹ تریلیون توکن برآورد می‌شود. در حالی که رسیدن به ۱ سنت تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، شیبای ۱ دلاری عملا چیزی جز یک رویای شیرین برای هولدر‌ها نیست؛ چراکه برای تحقق این رویا، شیبا باید ارزش بازاری حدودا ۵۸۹ تریلیون دلاری داشته باشد که این امر باعث می‌شود ارزش شیبا حتی از ترکیب اپل، مایکرؤسافت، تسلا و فورد نیز بیشتر باشد!

راه دیگری که بسیاری به آن چشم‌امید دوخته‌اند توکن سوزی است، اما باید گفت برای رسیدن شیبا به ۱ دلار نیاز است تا ۹۹.۹۹٪ از عرضه در گردش این توکن سوزانده شود؛ یعنی ۵۴۹ تریلیون توکن، عرضه در گردش باید به ۱.۶ میلیارد توکن برسد.از طرفی شیبااینو طی 24 ساعت گذشته حدود 0.4 درصد کاهش یافته است. شیبااینو ShibaInu همچنان در محدوده قیمتی بین منطقه حمایت 0.00001291 دلاری و مقاومت 0.00001407 دلاری معامله می‌شود.

در حال حاضر، نباید انتظار حرکت تند و پرقدرتی از آن را داشت؛ زیرا این میم کوین انرژی کافی را برای حرکت صعودی خود انباشته نکرده است.اما این روش نیز چندان ساده به نظر نمی‌رسد؛ چراکه اگر شیبا هر روز ۱۵۰ میلیون توکن بسوزاند، تعداد توکن‌های سوزانده شده به ۵۰ میلیارد در سال می‌رسد. بنابراین، برای دستیابی به شیبا ۱ دلاری نزدیک به ۱۰ هزار سال زمان نیاز است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    در نوشته هایت فقط مغلطه کرده ای .نوشتی قیمت شیبا به یک دلار نمی رسد حال نمی دانم غیر از خودت چه کسی منتظر همچین قیمتی است اگر تحلیل برای یک ماه آینده می گداشتی بهتر نبود

  • ناشناس ارسالی در

    ببخشید شما که دارید اینجور شیبا رومیکوبید پس چرا بیت کویین روزای اولش ازشیبا بدتربود تو چهارپنج سال قیمتش رسید به بیست هزارتومان ایااگراون زمان شما میخواستید بیت کوین رو تعریف کنید غیرازاین نبودکه میگفتیت برای بیت کویین یک دلاری باید بیست هزارسال صبرکرد همین چندنفرمثل شماست که بخاطربیسوادیتون مملکتو به باددادید

  • هشمهری ارسالی در

    شیبا تا5 سال دیگه یک دلار اقایاخانم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها