|

سقوط بیت کوین دردسرساز شد!

بیت کوین با شیبااینو چیکارکرد؟

SHIB

بر اساس داده‌های موجود در بازار و پلتفرم CoinMarketCap، بزرگترین ارزهای دیجیتال در منطقه قرمز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس داده‌های موجود در بازار و پلتفرم CoinMarketCap، بزرگترین ارزهای دیجیتال در منطقه قرمز هستند قیمت شیبا اینو (SHIB) و سولانا (SOL) در 24 ساعت گذشته حدود 7 درصد کاهش یافته‌است.ازطرفی، دومین ارز دیجیتال بزرگ اتریوم، بیش از 6 درصد نزول داشته است. به طور کلی، هیچ ارزی در منطقه سبز در میان 50 ارز برتر موجود نیست. در همین حال، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، بار دیگر به سطح 20000 دلار سقوط کرد دومین رمزارز بزرگ پس از افزایش 24000 دلاری، بار دیگر در منطقه حمایت حساس قرار گرفت و در تلاش است که برای به دست آوردن روند قبلی خود مجدد حرکت کند.

معامله گران بیت کوین در صورت تشدید فروش و افزایش فشار فروش ممکن است نگران شوند.  معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره موجود بسیار نگران هستند.اگر بانک مرکزی پس از تشکیل جلسه در اواخر این هفته تا حد اعلام افزایش ۱۰۰ واحدی نرخ بهره پیش روی کند، زیان زیادی به دارایی‌های ریسکی وارد خواهد شد.

لازم به ذکر است که جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس اخیراً اظهار داشت که نیاز نیست نرخ را خیلی زیاد افزایش دهیم. با این حال، کسانی نیز هستند که معتقدند افزایش 100 واحدی تنها داروی مورد نیاز برای جلوگیری از تورم قابل کنترل نیست. موضوع نگران کننده این است که نرخ بهره بسیار بالا می تواند باعث ثبت رکود شود. بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده توسط جدال های فدرال رزرو ضربه  و زیان های زیادی متحمل شده اند. در این میان، بسیاری از شرکت‌های ارزهای دیجیتال مجبور شدند در پاسخ به بدتر شدن شرایط اقتصادی، استخدام را محدود کنند. برخی از بازیگران برجسته صنعت، مانند سلسیوس و Three Arrows Capital، در نتیجه سقوط کریپتو ورشکسته شده اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها