|

زمان خرید یا روش شیبااینو!

پیش بینی قیمت دوج کوین وشیبا؛سودچه زمانیست؟

Dogecoin

پیش بینی قیمت Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB).

لینک کوتاه کپی شد
1

سود محدود برای DOGE و SHIB چیست؟!

شایانیوز- در اول جولای، داده‌های ابزار تجزیه و تحلیل بلاک چین Santiment نشان داد که DOGE و SHIB طی چند هفته گذشته افزایش قابل توجهی در فعالیت شبکه نشان داده‌اند. حتی اگر داده‌های زنجیره‌ای افزایشی را در فعالیت آدرس برای میم کوین‌های DOGE و SHIB نشان می‌دهند، از نظر قیمتی،خیلی خوب به نظر نمی‌رسد. DOGE و SHIB همراه با آلت کوین های اصلی، با نزدیک شدن به پایان هفته چهارم ژوئیه، شاهد پمپ های کوتاه مدت بودند. علاوه بر این، داده‌های Cointrendz نشان می‌دهد که علیرغم افزایش اخیر در فعالیت شبکه، Dogecoin، توکن میم پیشرو در 6 جولای در میان توکن های ذکر شده در توییتر نبود.در ساعات اولیه 6 جولای، حجم معاملات DOGE دوج 20 درصد افزایش یافت و به بالای 360 میلیون دلار رسید.

با این حال، تضعیف قیمت و بازگشت بیت کوین به زیر مرز 20000 دلار منجر به عقب نشینی آلت کوین ها شده است. بنابراین، به نظر می رسد ادغام بازار بزرگتر می تواند سودهای آخر هفته DOGE و SHIB را از بین ببرد. در زمان انتشار، DOGE با 0.0687 دلار معامله شد و 1.12 درصد قیمت نسبت به روز گذشته افزایش داشت.از سوی دیگر، SHIB با 0.00001048 دلار معامله شد که در نمودار روزانه خود حدود 2.01 درصد افزایش داشته است.تابستان میم کوین ها؟ توکن‌های میم معمولاً با ردیابی سودهای ناگهانی، بازار را غافلگیر می‌کنند.

اغلب اوقات، پمپ های قیمت برای توکن های میم به احساسات اجتماعی و حجم معاملات وابسته هستند.همه قصد دارند به افزایش نرخ های میم کوین دست یابند که باعث می شود سرمایه گذاران سودهای دو رقمی داشته باشند. با این حال، به نظر می رسد توکن در تابستان با ناامیدی مواجه شود. در هفته گذشته، قیمت DOGE از حدود 0.078 دلار به 0.062 دلار کاهش یافت. در حالی که حمایت 0.062 دلار به شدت توسط گاوها پشتیبانی شد.این دفاع باعث حرکت صعودی کوتاه مدت به مقاومت 0.068 دلار و 0.070 دلار شد.DOGE و SHIB هردو زیر سطوح مقاومت حیاتی خود در نوسان بودند.

با این حال، در زمان انتشار، SHIB سود بیشتری در نمودار روزانه ارائه کرد. قیمت شیبا اینو 1.67 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافت و در زمان نوشتن باقیمت 0.00001043 دلار معامله شد.در کوتاه‌مدت، اگر گاوهای SHIB بتوانند قیمت را به بالای 0.000011 دلار برسانند، می‌توان انتظار بهبودی بالاتر از این سطح حیاتی را داشت. علامت 0.000009 دلار می تواند به عنوان یک حمایت محکم در این هفته عمل کند.با این حال، سرمایه گذاران نگران زمستان طولانی از رمزارزها هستند،که بسیاری از تحلیلگران باوردارند که روند انباشت بیت کوین در نهایت می تواند بازار را به سمت بالا هدایت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها