|

به دنبال فرصتی مهم!

نهنگ های شیبااینو و دوج کوین چه حرفی برای کاربران دارند؟

shibainu-Dogecoin

نهنگ های شیبا اینو (SHIBA) و دوج کوین (DOGE) به دنبال فرصت در دگرن هستند (DGRN)

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتی باتجربه ترین سرمایه گذاران نیز متوجه چرخه نزولی بازار نمی شوند. چند بار شنیده اید که امسال در رمزارزها کسی "rekt" دریافت کند؟ لیست بی پایان است. دریافت rekt درس‌های سخت اما منصفانه‌ای به شما می‌دهد: سعی کنید همیشه سود ببرید،زیاده روی نکنید اهرم‌های مالی را به هم نزنید، و همیشه وضعیت نقدی سالمی داشته باشید پول نقد سرمایه خوبی است.اگر می‌خواهید از این زمستان کریپتو در پایان برنده بیرون بیایید، باید به خرید در این سه پروژه فکر کنید.

ماانگیزه جدید کریپتو Degrain (DGRN) را بررسی می‌کنیم که پیش‌بینی می‌شود بازدهی بیشتری نسبت به Shiba Inu داشته باشد.سرمایه گذاران Shiba Inu (SHIB) شروع به خرید در Degrain کردند Shiba Inu (SHIB) بسیار فراتر از یک memecoin یا «Dogecoin-Killer» رفته است  و در کتاب تاریخ به عنوان بزرگترین آلتکوین با بازده خیره کننده 46,000,000 درصدی ثبت خواهد شد.

Shiba Inu (SHIB) حرکت صعودی شگفت انگیزی داشت و توجهی که از سوی غول‌های صنعت در سال گذشته به خود جلب کرد،و  علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران در سراسر جهان مشاهده شد. در حالی که Shiba Inu (SHIB) اکنون کاملاً در بین 20 مورد برتر قرار گرفته است، ممکن است با پروژه‌هایی مانند استیبل کوین و یک بازی P2E که هنوز هم درحال ساخت هستند، فضا برای رشد وجود داشته باشد. دارندگان Shiba Inu (SHIB) امیدوارند با افزایش دوباره قیمت‌ها به قیمت های بسیار شگفت‌انگیز دست یابند.بیش از 85 درصد از بالاترین سطح خود کاهش یافته است.

OG memecoin، Dogecoin (DOGE)، توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس در سال 2013 ایجاد شد،دوج کریپتو رتبه سوم را در بازار کسب کرد و پس از بیت کوین و اتریوم، با ارزش بازار 100 میلیارد دلار و 0.69 دلار ATH به خود اختصاص داد. Dogecoin (DOGE) تا زمان نوشتن این مقاله با حدود 0.067 دلار معامله وارد معامله شد وبا کاهش90٪ از ATH و با معامله 614 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات به ورطه سقوط رسیده است. Dogecoin (DOGE) هنوز با بالاترین سطح خود فاصله زیادی دارد و می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بهتری در آن مناطق برایش وجود داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود که Degrain (DGRN) تا اکتبر بیش از 5000 درصد سود داشته باشد. آیا Degrain می‌تواند حتی بازدهی بالاتری داشته باشد؟ سرمایه‌گذاران رمزنگاری فکر می‌کنند، به همین دلیل است که نهنگ‌های SHIBA و DOGE  و آن‌هایی که هر دو memecoin را از دست داده‌اند – به این پروتکل NFT زنجیره‌ای متقابل توجه می‌کنند بازار NFT زنجیره‌ای متقاطع دقیقاً همان چیزی است که فضای NFT در حال مرگ به آن نیاز دارد - و Degrain (DGRN) در موقعیتی قطبی است که از پلتفرم‌های معتبری مانند OpenSea با تقسیم درآمد جدید، سهام‌داری (18٪ APY برای درآمد غیرفعال) و دنیای واقعی پیشی می‌گیرد.

مزایایی مانند یک باشگاه VIP برای سرمایه گذارانی که 25000 دلار و بالاتر دارند. شاید جالب‌ترین نکته این باشد که Degrain مشارکت VC را محدود می‌کند. ناظران کریپتو شارپ پیش‌بینی می‌کنند که DGRN می‌تواند با قیمت کنونی ۰.۰۴ دلار، عملکردی حماسی ۸۰۰۰ درصدی ایجاد کند. با توجه به عملکرد خوب آن از طریق پیش فروش مداوم خود، جایی که فاز یک در کمتر از دو هفته فروخته شد، که قبلاً به سرمایه گذاران اولیه بازدهی 300 درصدی داده است، آسمان برای Degrain محدودیت دارد. این می تواند نکته کلیدی رمزنگاری سال 2022 باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها