|

ایلان ماسک زده به سیم آخر؟

حرکت جنجالی ایلان ماسک با بازار چه کرد؟

SHIBAINU

همان‌طور که مشخص است، ایلان ماسک و اظهار نظراتش تاثیر نسبی و موقتی بر بازار می‌گذاردوقتی بر بازار می‌گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان‌طور که مشخص است، ایلان ماسک و اظهار نظراتش تاثیر نسبی و موقتی بر بازار می‌گذارد. این فرد سرشناس و ثروتمند در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ تصویر اول را به اشتراک گذاشت که در آن مردی پشت به تصویر و رو به آسمان پرستاره است؛ درست بعد از این توییت بود که ریزش بیت‌کوین از سطح ۶۹ هزار دلار آغاز شد.

اما نکته مهم اینکه دیروز و در تاریخ ۲۸ می، ایلان ماسک تصویر دیگری از همان مرد را به اشتراک گذاشته که این‌بار رو به تصویر در حال نگاه کردن است. بسیاری این تصویر را نشانه این می‌دانند که بازار به‌زودی از روند نزولی خارج می‌شود.

از طرفی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتر اعلام کرد که مشتریان اکنون می‌توانند کالاهای این شرکت را با دوج کوین خریداری کنند. اسپیس ایکس، دیگر شرکت وی نیز در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های خود برای پرداخت‌های رمزارزی است.

همچنین جان دیتون (John Deaton)، بنیان‌گذار کریپتو-لا (Crypto-Law)، یک خبرگزاری در زمینه مسائل حقوقی ارزهای دیجیتال، اخیراً در توییتر خود به ایلان ماسک هشدار داده است که توییت‌های مکرر او و صحبت درباره دوج کوین می‌تواند باعث مشکلاتی مانند پرونده حقوقی ریپل و توکن XRP شود. 

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی