|

رقیب شیبااینو حماسه ای خارق العاده آفرید!

LUNA

لونا ۲ از امروز به‌طور رسمی راه‌اندازی شده و صرافی‌های برتر اعلام کرده‌اند که این رمزارز جدید را در پلتفرم‌های خود لیست می‌کنند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لونا ۲ از امروز به‌طور رسمی راه‌اندازی شده و صرافی‌های برتر اعلام کرده‌اند که این رمزارز جدید را در پلتفرم‌های خود لیست می‌کنند؛ نتیجه واقعی عملکرد لونا ۲ تنها بعد از رفتار سرمایه‌گذاران در بازه زمانی امروز و فردا مشخص خواهد شد و حجم معاملات خرید می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

لونا در حساب توییتر خود آورده است به کسانی که این اکانت را فالو کرده و این خبر را ری‌توییت کنند، لونا ۲ هدیه می‌دهد؛ این در حالی است که برخی از صرافی‌هایی که لونا ۲ را لیست نکرده‌اند، نسبت به خرید این رمزارز جدید هشدار داده‌اند.

ترا طی اطلاعیه‌ای در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است بلاک شماره یک از بلاک‌چین جدید ترا به‌طوررسمی در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (۲۸ می ۲۰۲۲) تولید شده است.

کسانی که واجد شرایط ایرداپ LUNA در پلتفرم Terra Station باشند، می‌توانند با انتخاب شبکه Phoenix-1 (که در کیف‌پول mainnet درج شده است) در افزونه مرورگر Terra Station، موجودی کیف‌پول خود را در زنجیره جدید مشاهده کنند. کاربران می‌توانند با لوناهای خود کارهای مختلفی را از جمله استیک کردن آن در Terra Station برای کسب پاداش و شرکت در رای‌گیری‌های حاکمیتی، استفاده در dApps هنگام راه‌اندازی یا معامله آن در صرافی انجام دهند.

حساب توییتر ترا همچنین تاکید کرد از‌آنجایی‌که Terra 2.0 یک زنجیره کاملا جدید است و فورک نیست، dAppsهای روی ترا کلاسیک باید دوباره در زنجیره جدید راه اندازی شوند. با توجه به اینکه همچنان کارکرد و عملکرد این شبکه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، سرمایه‌گذاری در این پروژه به‌هیچ‌عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها