|

پیش بینی جنجالی از شیبااینو!!

SHIBAINU

- بر اساس داده‌های IntoTheBlock، نهنگ‌های شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته با...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس داده‌های IntoTheBlock، نهنگ‌های شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۲۲ درصدی جز فعال‌ترین تراکنش ها بوده‌اند. افزایش تراکنش‌های بزرگ معمولاً با افزایش فعالیت نهنگ‌هایی که در حال خرید یا فروش هستند رابطه مستقیم دارد و مجموعاً بیش از 100000 دلار است.

shibainu

باتوجه به تجزیه و تحلیل WhaleStats نشان میدهد از 100 دارنده برتر Shiba Inu با افزایش 8.28 درصدی جزء آدرس‌های فعال شده است زیرا نهنگ‌های رمزنگاری شده با میلیاردها شیبا اینو تعامل داشتند و منجر به افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ شده اند. WhaleStats خریدهای بزرگ Shiba Inu را در 24 ساعت گذشته شناسایی کرده است.

shibainu

BlueWhale0073، در رتبه 312 در WhaleStats، اخیراً 147,846,134,326 SHIB به ارزش 1,562,733 دلار خریداری شده است.SHIB همچنین به عنوان یکی از 10 توکن برتر خریداری شده توسط 5000 نهنگ برتر ETH که اکنون دارای 627,497,979 دلار SHIB هستند، دوباره در بازار رمزازها ظاهر شد.

Bitrue گزینه جدید کشاورزی محصول را برای SHIB راه اندازی کرد Bitrue یک گزینه جدید کشاورزی بازدهی برای Shiba Inu راه‌اندازی کرده است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا با توکن‌های خود درآمد کسب کنند.

همانطور که در پست وبلاگ آن گفته شد، سه گزینه استخر Shiba Inu وجود دارد که هر کدام روزهای قفل، سقف و APY خاص خود را دارند. کاربران می توانند موردی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها مطابقت دارد و شروع به کار کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها