|

دوج کوین سیاه بخت شد؟

Dogecoin

توکن رمزنگاری مورد علاقه ایلان ماسک، Dogecoin، در بازار عملکرد خوبی نداشته است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن رمزنگاری مورد علاقه ایلان ماسک، Dogecoin، در بازار عملکرد خوبی نداشته است. سرمایه‌گذاران Dogecoin همچنان در حال ضرر هستند زیرا توکن در حال حاضر 12 ماه است که سقوط کرده است. در زمان انتشار این مقاله، Dogecoin طی یک سال گذشته 81.15 درصد سقوط کرده است. به همین دلیل است که کارشناسان رمزارز هشدار می دهند که Dogecoin ممکن است به سرنوشت Terra LUNA دچار شود.

خبر بد این است که Dogecoin هنوز راه روشنی برای بهبود و اصلاح پس از این افت عظیم ندارد. این به این دلیل است که Dogecoin، مانند سایر میم کوین ها، کاربرد ندارد. بنابراین، Dogecoin به راحتی مانند Terra LUNA سقوط خواهدکرد.چون چیزی نیست که از او حمایت کند.

پروژه Dogecoin باطنز  آغاز شد که به عنوان یک ارز پرداخت دیجیتال ایده آل به بازار عرضه شده است. تیم Dogecoin در تمام این سال ها کار زیادی برای توسعه اکوسیستم Dogecoin انجام نداده اند.با این حال، پذیرش Dogecoin در حال رشد بوده و توسط شرکت های بزرگی مانند تسلا به عنوان ارز پرداخت برای کالا پذیرفته می شود. اما ضعف این میم عدم استفاده در تجارت بوده است. در مقایسه با پروژه‌های رقیب مانند Bitgert (BRISE)، پروژه Dogecoin فاقد کاربرد می باشد، که این بزرگترین دلیل سقوط آن است.

در واقع، بسیاری از سرمایه گذاران Dogecoin به دلیل موارد استفاده بی عیب و نقص به Bitgert پیوسته اند. Bitgert یک پروژه رمزنگاری با یک ابزار واقعی از طریق محصولات و پروژه هایی است که تیم Bitgert به اکوسیستم اضافه می کند. به همین دلیل است که وقتی Dogecoin در حال سقوط است، قیمت Bitgert سر به فلک کشیده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها