|

حماسه ای شگفت آور برای دوج کوین!!

DOGCOIN

بق داده های پلتفرم ، Dogecoin WhaleStats یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 500 نهنگ برتر BSC در 24 ساعت گذشته است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق داده های پلتفرم ، Dogecoin WhaleStats یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 500 نهنگ برتر BSC در 24 ساعت گذشته است.با وجود کاهش 8 درصدی قیمت، Dogecoin به عنوان محبوب‌ترین رمزارز در میان نهنگ‌ها شناخته شد.در میان بی‌ثباتی مداوم بازار، Dogecoin در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً حدود ۸ درصد کاهش یافته . تقریباً یک سال پیش، Dogecoin در نزدیکی بالاترین رکورد خود یعنی 0.73 دلار پس از یک دوره قبلی در ماه های قبل معامله می شد. و بالاترین رکوردها با زمان حضور ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در برنامه «شنبه شب زنده» مصادف شد. قیمت Dogecoin متعاقباً نزدیک به 40٪ کاهش یافت و بهبود نیافته است.

با قیمت فعلی 0.117 دلار، Dogecoin نسبت به رکورد تاریخی خود در می 2021، 84.05 درصد کاهش یافته و از نظر ارزش بازار در رتبه دوازدهم قرار دارد. علیرغم کاهش شدید قیمت، Dogecoin استقبال خود را برای پرداخت ها افزایش داده است، زیرا چندین برند جهانی مانند AMC، Tesla، Newegg و SlingTV به آن اجازه پرداخت را می دهند.

از طرفی قیمت دوج کوین در بازار نزولی فعلی به عملکرد ضعیف خود ادامه داده است و قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 1.4 درصد کاهش یافته و به 0.1261 دلار رسیده است. اما این افت اول Dogecoin نیست، طبق داده‌های Coinbase.com، در 12 ماه گذشته 81 درصد سقوط کرده است.عملکرد ضعیف Dogecoin باعث شده است که سرمایه گذاران آن به دنبال توکن هایی با عملکرد بهتر باشند، تاشاید برخی از ضررهای خود را جبران کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها