|

فروش زمین های شیبا!

پیشگویی عجیب درمورد شیبااینو!!

SHIBAINU

با شروع فروش زمین Shiba Inu، بسیاری از دارندگان منتظر اخبار بیشتری در مورد ظاهر آن در خارج از نقشه دو بعدی هستند...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا خبر آغاز فروش عمومی زمین‌های متاورس خود را اعلام کرد. با این کار همه می‌توانند با توکن‌های LEASH خود، زمین‌های باقی‌مانده در متاورس را با قیمت اولیه 0.02 اتریوم خریداری کنند. با این حال، علیرغم اینکه این فروش عمومی توسط توکن‌های LEASH و SHIBOSHI تسهیل شده است، اما خریداران هنوز هم در حال ضرر کردن هستند.

با شروع فروش زمین Shiba Inu، بسیاری از دارندگان منتظر اخبار بیشتری در مورد ظاهر آن در خارج از نقشه دو بعدی هستند. و اکنون، نظرات Shytoshi نشان می‌دهد که دارندگان SHIB تحت تأثیر اولین توسعه‌دهنده در پروژه متاورس قرار خواهند گرفت.ممکن است این روند یک توسعه‌دهنده بزرگ برای Shiba Inu Metaverse باشد، زیرا شیتوشی کوساما، رهبر SHIB، در این مورد خوش بین است.

اینکه وعده داشتن زمین در متاورس باعث افزایش قیمت یک توکن شود، در مورد توکن‌های دیگر مانند BAYC و Apecoin درست بوده است. با این حال، در برخی موارد مانند شیبا این مورد ممکن است نقض شود.بنابراین، این توسعه دهنده مرموز چه کسی است؟ هنوز اطلاعاتی در مورد این شخص منتشر نشده است ولی در فضای مجازی یک کلیپ ازصدای این سرمایه گذار مرموز فاش شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها