|

خرس ها به بازار رمزارزها حمله کردند!!

بیت کوین

اصلاح بازار معمولا بسیار سریع اتفاق می‌افتد، شارپ است و اغلب به دلیل فعال‌شدن حدضرر سرمایه‌گذاران و اردرهای فروشی اتفاق می‌افتد ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصلاح بازار معمولا بسیار سریع اتفاق می‌افتد، شارپ است و اغلب به دلیل فعال‌شدن حدضرر سرمایه‌گذاران و اردرهای فروشی اتفاق می‌افتد که توسط وال‌ها گذاشته می‌شود؛ به همین دلیل در کندل‌های آن شدوهای زیادی را می‌بینیم، زیرا بعد از تکمیل سفارش‌های فروش، افراد شروع به خرید مجدد در کف می‌کنند.

از طرف دیگر، بازار خرسی به آهستگی اتفاق می‌افتد و قیمت به‌صورت پلکانی کاهش پیدا کرده و هر هفته پایین‌تر از هفته قبل خواهد شد و ناگهان متوجه می‌شوید که پورتفولیوی شما بین ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است؛ درحالی‌که ممکن است بازار حرکات نزولی خاص و شدیدی نداشته باشد.

ازطرفی تحریم‌های غرب منجر به ناتوانی وب‌سایت روسی به اسم Meduza برای دریافت کمک‌های مالی شده است. این وب‌سایت بعد از توقف پشتیبانی از سوی Stripe به‌عنوان غول فین‌تک، به ارزهای دیجیتال روی آورده است. سانسورهای اینترنتی روسیه اکنون باعث مسدود شدن چند رسانه خبری از جمله مندوزا شده و به همین دلیل مخاطبان این خبرگزاری‌ها مجبور هستند از طریق شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرام به اخبار سایت دسترسی پیدا کنند.

در همین راستا مندوزا نیز به مخاطبان خود در سراسر دنیا اعلام کرده که ازاین‌پس بیت‌کوین، اتریوم و توکن‌های مبتنی بر اتریوم، مونرو، تتر، زی‌کش، BNB و توکن‌های مرتبط با این زنجیره را نیز می‌پذیرد و همچنین کمک‌های ارز فیات (دلار و یورو) از طریق پی‌پال دریافت می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها