|

راز نهفته در صعود بیت کوین؟؟

bitcoin

داده ها نشان از تجمع اوردرهای فروش در این ناحیه در صرافی کوین‌بیس دارد و کاملا همه چیزرا به تصویر می کشد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-فشار فروش در ناحیه ۴۵۵۰۰ باعث عدم رشد بیشتر بیت‌کوین شده بود. این محدوده یکی از مهم‌ترین مقاومت‌های بیت‌کوین در مسیر صعودی شدن روند است.

داده ها نشان از تجمع اوردرهای فروش در این ناحیه در صرافی کوین‌بیس دارد و کاملا فشار فروش را به تصویر می‌کشد‌. تا این لحظه سفارشات خرید در محدوده ۴۳۸۰۰ تا ۴۳۲۰۰ دلار نیز از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده‌اند.

سختی شبکه بیت‌کوین بار دیگر سقف تاریخی جدیدی را ثبت کرد، این افزایش بی‌وقفه نشان از تمایل ماینر‌های بیت‌کوین به ادامه فعالیت خود است و آن‌ها همچنان ماین بیت‌کوین را امری سودآور می‌دادند.

سختی شبکه بیت‌کوین به‌خوبی توانسته ریزش خود پس از ممنوعیت فعالیت ماینرها در چین جبران کند و حتی سقف‌های بالاتری از دوران پیش از ممنوعیت ثبت کند.ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ١.۹۱ تریلیون دلار است که ۱۱.۱ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. 

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ٢۹.۹۸ درصد افزایش یافته و به ۱۱۲ میلیارد دلار رسیده است.قیمت بیت کوین با رشد بیش از 12 درصدی به بالای 43000 دلار رسیده و اتریوم هم با بیش از 9 درصد رشد، فاصله زیادی با 2900 دلار ندارد.

 بااینکه بیت‌کوین روز چهارشنبه به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی کانال ۴۳ هزار دلاری افت کرد، اما به دنبال اظهارات جدید فدرال رزرو که به نوسانات اقتصاد کلان افزود، این رمزارز مجددا به بالای کانال ۴۵ هزار دلاری صعود کرد.

پنتونشی، معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال در رابطه با صعود بیت‌کوین گفت: تثبیت قیمت بالای ۴۰ هزار دلار می‌تواند نشانه خوبی برای بازار رمزارزها باشد. اولین مقاومت این ارز دیجیتال در محدوده ۴۷ هزار دلار است و مقاومت بعدی ۵۰ هزار دلار است. البته این معامله‌گر عقیده دارد اگر بیت‌کوین محدوده ۳۹ هزار دلار را از دست بدهد احتمال ریزش بازار زیاد است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • صدراجون ارسالی در

    بیت محکوم به صعود است 👌💪👌💪👌

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی