|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

هم دست شدن شگفت انگیز شیبااینو!!

SHIBAINU

پس از چند روز متوالی هجوم، بیت کوین رشد کرد و بیش از 1000 دلار به ارزش خود افزود. اکثر آلتکوین‌ها نیز پس از آشفتگی‌های اخیر سبز شدند و…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیبا اینو، سولانا و ترا با افزایش قابل توجهی همرا شدند و با اصلاح قیمتی امروز را رهبری کردند. بیت کوین توانست به 39000 دلار دست یافت. پس از چند روز متوالی هجوم، بیت کوین رشد کرد و بیش از 1000 دلار به ارزش خود افزود. اکثر آلتکوین‌ها نیز پس از آشفتگی‌های اخیر سبز شدند و سولانا، ترا و شیبا اینو در صدر قرار گرفتند.

شیبااینو

بیت کوین به 39 هزار دلار می رسد؟

اواسط هفته گذشته بود که ارز دیجیتال اصلی 45000 دلار را به چالش کشید زیرا به نظر می رسید گاوها بازار را کنترل می کنند. با این حال، ریزش های اخیر به معنای مشکلات آتی برای این دارایی بود. و قبلا در عرض چند ساعت، بیت کوین حدود چندین هزار دلار سقوط کرد و برای اولین بار از اوایل فوریه به 40000 دلار عقب نشینی کرد.

بعد از آن وضعیت بیت کوین  بدتر شد و بیت کوین و در تعطیلات آخر هفته سال قبل به زیر 40000 دلار رسید.در حال حاضر، BTC مقداری از دارایی قبلی خود را پس گرفته است و اکنون حدود 39000 دلار است. با این وجود، بیش از 7 درصد کاهش هفتگی به این معنی است که ارزش بازار دارایی هنوز بسیار کمتر از 750 میلیارد دلار است.

شیبااینو

بازیابی آلت کوین ها توسط SOL، LUNA و SHIB رهبری می شود!!

اتریوم یکی از مهم‌ترین بازنده‌ها بود. روز قبل در محدوده بالاتر از 3200 دلار معامله می شد، اصلاحات در کل بازار دیروز آن را به 2600 دلار رساند. با این حال، افزایش 4 درصدی از آن زمان، دومین ارز دیجیتال بزرگ را به بالای 2700 دلار رساند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی