|

شیبااینو وقت خرید؟

عجیب ترین و بهترین معرفی از شیبااینو!!

SHIBAINU

آخرین خبر در مورد Shiba Inu، معرفی Shiberse است که یکی از بزرگترین محصولات اخیراً این تیم معرفی شده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-آخرین خبر در مورد Shiba Inu، معرفی Shiberse است که یکی از بزرگترین محصولات اخیراً این تیم معرفی شده است. Shiberse یکی از محصولات متاورس برای شبکه اصلی شیبا است که به زودی عرضه می شود. تیم های شیبا اینو می گویند که نام محصول را معرفی خواهند کرد،و این قطعا خبر خوبی است.

Metaverse صنعت بزرگ بعدی در صنعت کریپتو است و همچنین به این معنی است که $SHIB کاربرد بیشتری پیدا می کند. این فقط از محصولاتی است که تیم با انتشار اخبار بیشتری در مورد NFT و محصولات بازی به محصولات وارد می کند. راه اندازی DAO یکی از توسعه های مورد انتظار در Shiba Inu است.ارز شیبا در نوبیتکس به صورت ۱۰۰۰ shiba در دسترس قرار گرفته است. به دلیل قیمت پایین با این روش انجام معاملات سریع‌تر و راحت‌تر خواهد شد و اشتباهات کمتری نیز در هنگام معامله رخ خواهد داد.

برای خرید و فروش شیبا کافی است تا ابتدا در صرافی نوبیتکس ثبت نام کنید. سپس باید مراحل تأیید هویت را پشت سر بگذارید. سرعت بالا در تأیید مدارک باعث می‌شود تا در کمتر از یک روز قادر به شارژ حساب خود و ورود به بازار شیبا باشید. مشابه با تمام صرافی‌های بین المللی و معتبر در بازار نوبیتکس، کارمزد واریز صفر است اما برای برداشت وابسته به نوع ارز دیجیتال میزان کارمزدها متغیر خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهرام ارسالی در

    این تبلیغ صرافی نوبیتکس بود یا اخبار شیبا........
    واقعا مسخره هست این مدل اخبار،
    هرچند هیچ وقت دیدگاه‌های من رو نشون نمیدین.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی