|

خرس ها قوی تر برگشتند؟

بدبختی جدید شیبااینو!

SHIBAINU

بدبختی های SHIB از اکتبر 2021 شروع شد و از آن زمان تاکنون، قیمت در یک روند نزولی بدون وقفه بوده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدبختی های SHIB از اکتبر 2021 شروع شد و از آن زمان تاکنون، قیمت در یک روند نزولی بدون وقفه بوده است. هر بار که امیدی برای برگشت وجود داشت، خرس ها قوی تر برمی گشتند.

شنبه گذشته، SHIB به پایین ترین سطح جدید رسید و حمایت 0.000018 دلار را پیدا کرد. این مقاومت اکنون در 0.000023 دلار یافت می شود و گاوها در تلاش هستند تا پس از شکست قبلی در بالا بردن قیمت SHIB، دوباره آن را به چالش بکشند.

SHIBAINU

حجم معاملات: حجم این افت اخیر بالا بود و فقط با سقوط از دسامبر قابل مقایسه بود. این نشان می دهد که فروشندگان قدرت زیادی برای پایین آوردن SHIB دارند. :RSI روزانه برای اولین بار در سال 2022 در منطقه اشباع فروش سقوط کرد، از جایی که به سرعت بالا رفت. این خبر خوبی برای خریداران است، اما به نظر می‌رسد که مقاومت کلیدی به مبارزه می‌پردازد و در حال حاضر مانع از حرکت SHIB به سمت بالاتر می‌شود.

SHIBAINU

 MACD روزانه نزولی باقی می‌ماند، اما هیستوگرام برخی نشانه‌های صعودی با پایین‌ترین مقدار را نشان می‌دهد. SHIB دقیقاً زیر مقاومت کلیدی 0.000023 دلار قرار دارد و به نظر نمی رسد خیلی متقاعد شده باشد که بتواند آن را بشکند. به همین دلیل، هر گونه شکست در اینجا ممکن است قیمت پشتیبانی را به 0.000018 دلار بازگرداند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها