|

ارز شگفت انگیز!

شیبااینو در چه صورت منفجرمیشود؟

SHIBAINU

خبرهای زیادی از شیبا درحال انتشاراست که نگران کننده می باشد و یکی از مشکلات بزرگ

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیبا اینو دیروز، حدود 14 درصد کاهش یافت.ولی در زمان نگارش این مقاله، شیبا SHIB در 24 ساعت گذشته آنقدر افزایش یافته است که 9 درصد سبز شده است.و این یک سود بزرگ به شمار می آید، و روند بازار رمزارزها در آینده ممکن است نسبت به الان با تحولی جدید همراه شود.

بنابراین، انتظار می رود شیبا اینو  با نرخ بالای بهبودی که نشان دهد و سبزتر شود. اما خبرهای زیادی  از شیبا درحال انتشاراست که نگران کننده می باشد و یکی از  مشکلات بزرگ آدرس Wormhole در Coinmarketcap.com است. که سه قرارداد جنجالی زیادی بین جامعه شیبا ایجاد کرده بود، اما تیم شیبا اعلام کرد که این موضوع حل شده است.

شیبااینو

در اخبار دیگر، پروژه‌ها به شبکه شیبا اینو پیوسته‌اند، زیرا این تیم به بهبود اکوسیستم شیبا ادامه می‌دهد.و SHIB روند DOGE را دنبال کرد و از دیروز حدود 8.73 درصد رشد کرد.SHIB به طور مشابه با DOGE پیش می رود.زیرا قیمت آن نیز بالای نقطه حمایتی 0.00001947 دلار قرار دارد.

حجم فشار فروش در حال کاهش است، به این معنی که خرس‌ها از انرژی خود برای افزایش افت استفاده می‌کنند.احتمال جهش حدودی به 0.000020 دلار و یک افزایش جزئی وجود دارد. SHIB در زمان انتشار با قیمت 0.00002094 دلار وارد معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها