|

بازده انفجاری؟

دوج کوین در منطقه انفجاری!

DOGCOIN

دوج کوین پس از افزایش بیش از 50 درصدی بین 11 ژانویه تا 15 ژانویه، DOGE 44 درصد دیگر کاهش یافت تا پایین‌ترین قیمت 9 ماهه خود را چاپ کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت دوج کوین در چند هفته گذشته روند صعودی داشته است. پس از افزایش بیش از 50 درصدی بین 11 ژانویه تا 15 ژانویه، DOGE 44 درصد دیگر کاهش یافت تا پایین‌ترین قیمت 9 ماهه خود را چاپ کند. با این حال، نشانه های قوی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است به زودی یک بازگشت قوی در بازی رخ دهد.

قیمت Dogecoin برای بازده انفجاری به 0.25 دلار قرار گرفته است، فروشندگان کوتاه مدت احتمالا تحت فشار قرار خواهند گرفت. اکشن قیمت Dogecoin در حال ایجاد یک کندل معکوس ثابت در نمودار هفتگی است، تقریباً درست در اوج الگوی گوه نزولی که برای حرکت به سمت بالا تلاش کرده است. کندل Dragonfly Doji که در نمودار Dogecoin در حال توسعه است را می توان در چندین جفت آلتکوین مشاهده کرد، که نشان می دهد یک معکوس گسترده در بازار آلتکوین در حال توسعه است.

در صورت وقوع، نوسانگرها از یک شیوع صعودی حمایت می کنند.بحرانی ترین شرط نوسان ساز برای قیمت Dogecoin در حال حاضر، شاخص ترکیبی است. شاخص ترکیبی پس از افزایش روند در شرایط بسیار خنثی قرار دارد - در حالی که DOGE پایین تر معامله شده است.

دوج کوین

این تفاوت در قیمت و جهت نوسانگر، واگرایی منظم صعودی را ایجاد کرده است - هشداری مبنی بر اینکه روند نزولی فعلی احتمالاً ضعیف شده یا پایان می یابد. علاوه بر این، شاخص ترکیبی به تازگی از میانگین متحرک خود عبور کرده است. ترکیب تنظیمات خنثی و یک متقاطع صعودی دو میانگین یک سیگنال صعودی نادر و قدرتمند است.

قیمت Dogecoin به یک بسته هفتگی بالاتر از الگوی نزولی و Tenkan-Sen نیاز دارد تا وضعیت نزولی فعلی را کاهش دهد. بسته شدن شمعدان هفتگی در 0.175 دلار هر دو معیار را برآورده می کند. با این حال، قیمت Dogecoin با سیستم Ichimoku بسیار نزولی است. بنابراین، تا زمانی که بسته فعلی زیر Tenkan-Sen و Kijun-Sen باشد در حالی که Chikou Span زیر بدنه شمعدان ها و در فضای باز است، DOGE محدوده باز گسترده ای برای ادامه حرکت پایین تر دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی