|

تحلیلی تکنیکال!

مرگ تدریجی در رمزارزها حاکم شد؟

arzdigital

با ادامه سقوط چندین توکن اصلی در چند روز گذشته، ارزهای دیجیتال شاهد کاهش شدید قیمت‌ها بوده‌اند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با ادامه سقوط چندین توکن اصلی در چند روز گذشته، ارزهای دیجیتال شاهد کاهش شدید قیمت‌ها بوده‌اند. اتریوم، BNB بایننس، سولانا، کاردانو و XRP با 2.1 تریلیون دلار از دست دادن ارزش در بازار کریپتو، سخت‌ترین ضربه‌ها رو متحمل شدند.

کاهش قیمت ارزهای دیجیتال چیست؟

ارزش چندین ارز دیجیتال اصلی طی 24 ساعت گذشته به سرعت کاهش یافته است. بیت‌کوین در صبح روز پنج‌شنبه 43058.75 دلار ارزش داشت اما در روز جمعه به 42496 دلار کاهش یافت.این کاهش 40 درصدی نسبت به بالاترین قیمت ثبت شده در ماه نوامبر در تقریباً 70000 دلار است، اکنون با سرعت بیشتری درروند نزولی قرار دارد.همین ترتیب، اتریوم 12 درصد کاهش یافت و به 3411.92 دلار رسید و سولانا با 12 درصد کاهش به 148.58 دلار رسید.

چه چیزی باعث کاهش قیمت بیت کوین و کریپتو می شود؟

یکی از عوامل مهم این است که فدرال رزرو اشاره کرده است که ممکن است در سال جاری افزایش سریع احتمالی در نرخ بهره وجود داشته باشد.در دقایقی از نشست دسامبر مقامات درباره امکان کوچک کردن ترازنامه 8.3 تریلیون دلاری بحث شد. این امر باعث فروش در بازارهای رمزنگاری و سهام شد و نزدک بیش از سه درصد را در شدیدترین افت خود از ماه مارس از دست داد.

با افزایش نرخ‌های بهره، سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثبات مانند ارزهای دیجیتال در مقایسه با اوراق قرضه دولتی به دلیل سطوح پایین درآمد ایجاد شده طرفدارهای کمتری پیدا می‌کنند. این عوامل، همراه با عدم اطمینان کلی بازار ناشی از نوع Omicron از COVID-19، منجر به عدم اطمینان زیادی شده است.این به نگرانی‌های مداوم در مورد ریسک موجود در ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین می‌افزاید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها