|

شروع به خرید؟

خبری باورنکردنی برای دارندگان شیبااینو!

SHIBAINU

آیا چشم انداز شیبا اینو برای سال 2022 خوب به نظر می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-بر اساس داده های وب سایت CryptoPredictions، چشم انداز شیبا اینو برای سال 2022 خوب به نظر می رسد.شیبااینو Shiba Inu توسط یک کاربر ناشناس، "Ryoshi" در آگوست 2020 ایجاد شد.و دقیقا یک سال پیش با قیمت 0 دلار معامله می شد در واقع قیمت و ارزشی نداشت ،ولی اکنون با قیمت 0.00003351 دلار در بازار رمزارزها معامله می شود.

قیمت شیبا عمدا روی 0 دلار مانده بود و حتی افزایش یک سنت هم به نفع کاربران بود.الات قیمت شیبا به طور دقیق حدود 48,722,655.73 درصد افزایش یافته است، بنابراین این نشان میدهد افزایش قیمت از صفر دلار تا قیمت کنونی برای صاحبان این میم کوین بسیار زیاد و قابل توجه بوده است.با توجه به گزارشات Analytics Insight نشان میدهد حتی اگر کسی فقط 1 دلار در SHIB سرمایه گذاری کرده باشد، تا کنون هزاران دلار سود دریافت کرده است.

ناگفته نماند که افزایش محبوبیت همچنان به قیمت شیبا کمک خواهد کرد، همچنین طبق CryptoPredictions.com، انتظار می‌رود که Shiba Inu در سال جدید رفته رفته بازدهی دو رقمی به سرمایه‌گذاران خود بدهد. انتظار می رود حداقل قیمت دستیابی به0.000038 دلار باشد، ونیز حداکثر قیمت و پایین ترین ارزشی که به آن ممکن است ریزش کند 0.000065 دلار است.

سازندگان Shiba Inu شروع به ساخت متاورس خود به نام «Oshiverse» کرده‌اند و همچنین سعی می‌کنند به بازی‌های غیرمتمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دست یابند جالب است که ببینیم آیا این تحولات به نتیجه می رسند یا خیر. اگر موفقیت آمیز باشد، انتظار می رود تقاضای زیادی برای توکن های SHIB وجود داشته باشد که می تواند تأثیر بیشتری بر قیمت آن نسبت به آخرین رویداد کریسمس داشته باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها