|

رقابت میم کوین ها!

نظرسنجی آینده ساز،دوجکوین وشیبا؛برکنارشد؟

SHIBAINU

شیبا اینو یا دوج کوین؟ چاک لیدل، سوپراستار UFC، رقابت Memecoin را تقویت کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-چاک لیدل، ستاره UFC، رقابت دراز مدت بین Dogecoin و ShibaInu را دوباره شعله ور کرده است. «مرد یخی» اخیراً در توییت خود یک نظرسنجی منتشر کرد تا از محبوب‌ترین میم کوین ها و Safemoon و بایننس که یکی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب در زنجیره هوشمند است یکی را انتخاب کند.

SHIBA

شیبا اینو وsafemoon درمجموع باهم 33164 رای که(به ترتیب 42 و 43 درصد) هستند درحالی دوج کوین تنها 14.5 درصد از آرا را کسب کرده است.مت والاس، اینفلوئنسر Dogecoin،بیان کرد که تیم Safemoon آرای جعلی خریداری کرده است تا رتبه اول را کسب کنند!لیدل از اوایل نوامبر وارد ارزهای دیجیتال شد و ادعا کرد که ویدیوهای والاس زیادی در مورد Dogecoin تماشا کرده است.این جنگنده یکه تاز در دو ماه گذشته مشغول استفاده از توکن های غیرقابل تعویض خود در توییتر بوده است. 

SHIAINU

لیدل پس از کسب قهرمانی در سال 2004 در مبارزه با تیتو اورتیز،به مدل موی موهاوک معروف است، به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های UFC در تمام دوران درخشید در مارس 2020، او بازنشستگی خود را با رکورد غبطه‌انگیز 21-9 حرفه‌ای اعلام کرد. با این حال، او آخرین مبارزه خود را در نوامبر 2018 به اورتیز باخت.

لیدل تنها ستاره UFC است که از ارزهای دیجیتال طرفداری می کند همچنین بن آسکرن، قهرمان سابق MMA، سال هاست که یکی از طرفداران قوی بیت کوین بوده. در می 2020، ادی آلوارز، یکی دیگر از مبارزان موفق، اعلام کرد که آسکرن او را متقاعد کرده است که بیت کوین بخرد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، UFC برنامه خود را برای انتشار یک مجموعه توکن غیر قابل تعویض (NFT) اعلام کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • reza ارسالی در

    سلام از نظر من فعلأ BABYDOGE از هردو پیشی گرفت الان هولدر و تراکنش BABYDOGE رودست همه زد پس این ارز خریدتری کنید اینم میم کوین هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها