|

افزایش جنجالی در حین ناباوری!

چرا کاربران به سمت شیبا سرازیرشدند؟

SHIBAINU

شیبا اینو پس از سقوط به 0.0000341 دلار در فشار فروش دیروز، با قیمت 0.0000355 دلار وارد معامله شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیبا اینو پس از سقوط به 0.0000341 دلار در فشار فروش دیروز، با قیمت 0.0000355 دلار وارد معامله شد.طبق داده‌های WhaleStats، تعداد کل دارندگان شیبا اینو در حال حاضر به 1،100،194 رسیده و نشانگر افزایش محبوبیت و دارندگان شیبا می باشد. درست است که این افزایش تاثیر چندانی روی قیمت شیبا نداشته ولی نشانه مثبتی برای این میم کوین می باشد.شیبا پورتال ارتباطی رسمی را راه اندازی کرده.

shiba inu

از آنجایی که شبکه Shiba Inu به رشد خود ادامه داده، همچنین برای افزایش محبوبیت و تعامل با دارندگان خود در تلاش می باشد.در اواخر اکتبر، باشگاه اجتماعی شیبوشی، که منحصراً برای صاحبان شیبوشی راه اندازی شده این باشگاه اجتماعی شیبوشی جایی برای معاشرت و دریافت هدیه های انحصاری است در حالی که SHIBOSHIS مجموعه ای از 10000 توکن انحصاری غیرقابل تعویض (NFTS) تولید شده توسط Shiba Inu میباشد.

در اواخر ماه گذشته میلادی (نوامبر)، تعداد هولدرهای این میم کوین به نقطه عطف یک میلیون آدرس رسیده بود که نشان می‌دهد شیبا اینو در عرض تنها چند هفته توانسته ۱۰۰,۰۰۰ کاربر تازه به‌دست آورد.طبق داده‌های CoinMarketCap، SHIB در زمان انتشار رتبه سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ را دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها