|

کریسمس چه نقشی دارد؟

چگونه شیباهای خودرادر سال جدیدنجات دهیم؟

SHIBAINU

شیبا اینو چگونه می تواند شهرت پیدا کند؟نقص کریسمس SHIB ؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شیبا اینو چگونه می تواند شهرت پیدا کند؟

بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 نسبت به سهام و صندوق‌های سرمایه‌گذاری عملکرد بهتری داشته است،اما در جامعه memecoin، همه چیز به بقا بستگی دارد. بله، انتظار می‌رود که نسل بعدی ارزهای دیجیتال این زمینه‌ها را تسخیر کند و SHIB می‌تواند در این زمینه حضور داشته باشد. ویژگی هایی مانند جلب اعتماد سرمایه گذاران نهادی میتواند به رشد آن کمک می کند.

شیبا Shiba Inu در حال حاضر 1 میلیون دارنده دارد در حالی که رقیب آن دوج کوین 4 میلیون دارد. شیبا برای به دست آوردن سرمایه‌گذاران بیشتر،باید مشارکت های بیشتری داشته باشد و موسسات شیبا را به عنوان یک گزینه پرداخت قبول کنند. علاوه بر این، باید هزینه تراکنش را در مقایسه با بیت کوین و دوج کوین کاهش دهد.

نقص کریسمس SHIB 

به طور دقیق، شیبا اینو امسال کریسمس آرامی نداشت. قیمت memecoin با مقاومت 0.00004000 دلار آمریکا روبرو شد و به سختی توانست بالای 0.00003000 دلار آمریکا باقی بماند. اگرچه قیمت شیبا اینو در یک رالی کوتاه رشد کرد، به نظر می‌رسد که سطح مقاومت خیلی دچار نوسان نشده است.

اما بازیابی در کریسمس نیز خطرناک است زیرا ممکن است در روزهای آینده 20 درصد کاهش یابد.شیبا اینو در سال 2022؛امسال  پیش بینی  نشان می دهد که ShibaInu در سال 2023 به 0.0001 دلار خواهد رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها