|

تحلیلی تکنیکال از افراد شاخص!

سیگنال های رو شده از بیت کوین!

bitcoin

راس میفیلد، تحلیلگر استراتژی سرمایه گذاری در Baird، گفت: بیت کوین را به عنوان یک دارایی با ریسک بتا بدانید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بزرگترین ارز دیجیتال طی دو روز گذشته حدود 4 درصد رشد داشته است ولی در طول یک روز به 51524 دلار دست یافت و اتریوم  دومین توکن بزرگ هم به 4100 دلار رسید.شور و شوق ریسک در بازار رمزارز جهانی بهبود یافته است، که بیانگر بسته شدن رکورد S&P 500 می باشد. باید دید که آیا کاهش جزر و مد نقدینگی بانک مرکزی چالش های بزرگتری را برای معامله گران ارزهای دیجیتال به همراه خواهد داشت یا خیر؟

راس میفیلد، تحلیلگر استراتژی سرمایه گذاری در Baird، گفت: بیت کوین BITCOIN را به عنوان یک دارایی با ریسک بتا بدانید. «وقتی ریسک‌پذیری بالا می‌رود، قیمت زیاد می‌شود. و زمانی که ریسک پایین بیاید، ممکن است قیمت به شدت کاهش یابد. این کاملاً همبسته نیست، قطعاً گفتنش راحت است اما مطمئناً بعنوان یک پوشش نوسانات نیست.»

بیت کوین

تحلیل های تکنیکال نشان می‌دهد که بیت‌کوین از یک الگوی فنی به‌اصطلاح پرچم عبور کرده و میانگین متحرک 20 روزه خود را کاهش داده است.و نشان می دهد که ممکن است سودهای بیشتری در راه باشد،ممکن است گاوها به منطقه 53000 تا 55000 دلار دست یابند اگر به این مناطق دستیابی پیدا کنند رالی چشمگیری در انتظار این ارز دیجیتال خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها