|

دلیل افزایش محبوبیت شیبا و دوج‌کوین میان سرمایه‌گذاران؟

DOGCOIN

بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ بیش از ۶۰ درصد رشد کرد و رشد بیت‌کوین باعث شد تا توجه سرمایه‌گذاران به سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، بایننس‌کوین،…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ فراز و نشیب زیادی داشتند و ارزش بازار رمزارزها در این سال حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار اضافه شد.

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ بیش از ۶۰ درصد رشد کرد و رشد بیت‌کوین باعث شد تا توجه سرمایه‌گذاران به سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، بایننس‌کوین، شیبا و دوج‌کوین جلب شود.

ارزش بازار

سهم‌ بیت‌کوین از بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ به شدت کاهش یافت و ارزهای دیجیتال دیگر بخشی از سهم بیت‌کوین از بازار رمزارزها را تصاحب کردند.

ویجی آیار، رئیس صرافی رمزارزها Luno  در سنگاپور عقیده دارد دامیننس بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ با پروژه‌های جدید کاهش پیدا می‌کند.

بیت‌کوین در شروع سال ۲۰۲۱ حدود ۷۰ درصد از ارزش بازار رمزارزها را در اختیار داشت اما حالا این میزان به ۴۰ درصد رسیده است

شاید محبوبیت اتریوم یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش دامیننس اتریوم باشد اما پول به سایر ارزهای دیجیتال هم سرازیر شده است.

افزایش محبوبیت شاید یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ افزایش محبوبیت میان سرمایه‌گذاران نهادی باشد.

 شاخص شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها در سال ۲۰۲۱ رشد چشم‌گیری داشت و این موضوع باعث شد تا بسیاری از سرمایه‌گذاران نهادی رمزارز را به عنوان نوعی از دارایی پرریسک در سبد سرمایه‌گذاری خود جای دهند.

پیش‌بینی بیت‌کوین

بیت‌کوین از سقف تاریخی خود ۳۰ درصد ریزش کرده و حالا در حال آزمایش سطوح پشتیبانی مهم است. اولین سطح مهم پشتیبانی محدوده میانگین متحرک ۵۵ هفته‌ای یعنی قیمت ۴۴ هزار دلار است اما کارشناسان هنوز هم عقیده دارند بیت‌کوین ممکن است تا ۳۰ هزار دلار ریزش کند و بعد دوباره روند صعودی خود را از پیش بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها