|

تحلیلی تکنیکال!

دوج کوین در وضعیت حساس و مبهم!

دوج کوین

در خبر قبلی بیان شد که در داده‌های پر طرفدار جستجوی گوگل ارزهای دیجیتال اتریوم و دوج کوین در فهرست پرجستجوترین عبارات جهان در بخش اخبار…

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز-در خبر قبلی بیان شد که در داده‌های پر طرفدار جستجوی گوگل ارزهای دیجیتال اتریوم و دوج کوین در فهرست پرجستجوترین عبارات جهان در بخش اخبار گوگل قرار گرفتند. شرکت گوگل با انتشار فهرست سنتی خود از برترین کلمات جستجو شده در سال، آنها در چندین دسته از جمله جستجوها، اخبار، افراد، بازی‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر تقسیم کرد. و دوج کوین در جایگاه چهارم قرار گرفت بر اساس داده ها ایالات متحده آمریکا، ترکیه، کانادا، سنگاپور و هلند ، بیشترین میزان علاقه مندی را نسبت به دوج کوین داشتند.

ولی دوج کوین Dogecoin همچنان در حال کاهش است و تقریباً 4٪ در 24 ساعت گذشته سقوط کرده است. با توجه به نمودار DOGE/USD توسط TradingView نشان میدهد اگر کندل روزانه این میم کوین به زیر سطح حمایت 0.1617 دلار برسد، کاهش قیمت ممکن است ادامه دار باشد. اگر این اتفاق پیش بیاید به احتمال زیاد شاهد ریزش دوج کوین تا منطقه 0.1310 دلار خواهیم بود.

دوج کوین

علاوه بر این شرایط بزرگترین مشکل افزایش فشار فروش میباشد این کار باعث می شود که خرس ها قدرت بیشتری برای حکمرانی داشته باشند و اکنون دوج کوین با قیمت 0.1682 دلار در حال معامله می باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها