|

وقتی دورچین غذای صبا راد غذای اصلیه ماست انقدر لاکچریه / فیسش شده چه شلوغ پلوغ

saba rad shayanews

صبا راد قبلنا مجری تلویزیون بود و حالا مجری اینستاگرامه که با غذاهای لاکچریش مورد توجه و هیت کاربران قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- اگر یک دهه هفتادی باشید احتمالا صدای دلنواز خانوم مجری در برنامه "به خانه بر می گردیم" رو به یاد دارید. خانوم مجری که صبا راد نام داشت اما خب خیلیامون نمیدونستم اصلا اسمش چیه و بیشتر مامانا با صدای جالبش و خوشرویی که تو برنامه داشت جذبش میشدند. صبا راد برای این برنامه بده بستون بود، چرا که به خانه بر می گردیم صبا خانوم رو به شهرتی عجیب رسوند و صبا راد هم برنامه رو به اوج شهرت رسوند و این یک برد برد بود برای هر دو طرف که حالا می بینیم دیگه اجرایی وجود نداره و خانوم خانوما شدن بلاگر!

تو همه جای دنیا بعد از اینکه اینستاگرام بولد شد، بلاگری هم شد شغل رسمی خیلی ها. اما تو ایران ما اونقدری این حرکت زیاد شده و هر کی رسیده شده بلاگر، که گویی مزرعه ای از قارچ هستش و یه عالمه قارچ بدون هیچ دلیل خاصی رشد کردن. 

اما در رابطه با خانوم صبا راد باید بگیم ایشون چهره ای مشهور بودند که این موضوع در روند شهرت بلاگریشون تاثیر بسیاری داشت. وی حالا با انتشار هر آنچه که دلش بخواد تبلیغات میذاره و درآمدی به شدت نجومی دارد.

sb_rd_3

صبا+راد

وقتی دورچین غذای صبا راد غذای اصلیه خیلیاست!

صبا راد هنرمنده، و قطعا نباید روی هنرمند واژه ای منفی برچسب زد! اما با توجه اینکه خانوم خانوما در این راستا فعالیت بسیار زیاد و خسته کننده و البته سودجویانه ای دارند، قطعا انتقاد پشتشون فراوونه. 

صبا راد این مدلیه که میاد و از خودش و لایف استایل مرفهش و غذاهای رنگارنگی که دارن تولید محتوا میکنه و در نهایت هم با معرفی های بسیار زیادی که داره درآمدش رو کسب میکنه. خیلی از کاربران بر این نظرند که صبا راد چرا همه تولید محتواش از طریق نشون دادن لاکچری بازیاشه و از یک طرف اینچنین در این شرایط اقتصادی شاید خیلیا رو ناراحت کنه و از طرفی هم جالبه تبلیغ میذاره فت و فراوون! یعنی یک روند دو سر برد برای خودش. در ادامه بینم خوشمزه جات جدید خانوم خانوما رو در حالی که برخی از کاربران نوشته بودن ما فقط پور شما رو داریم!

Untitled

وقتی خیلی از مجریا پریدن اونور! تعجب از سر و رومون ریخت خانوم!

صبا راد صدای دلنشینی داره که شاید به همین دلیل هم دلش نیومد دوربین رو ترک کنه و از دوربین صدا و سیما به دوربین اینستاگرام نقل مکان کرد. اما با این فرق که حالا اونچه که میخواد رو میپوشه و گاهی حتی به سمت و سوی هالیوودی هم میره. 

البته که صبا راد تنها فردی نیست که تغیر ظاهر داده و مخاطب رو متعجب ساخته و می بینیم در این چند ساله اخیر چقدر مجریان استعفا دادند و یا خداحافظی کردن و بعد هم مهاجرت! نمونه ای بارز از این موضوع رو میشه به خانوم ژیلا امیرشاهی اشاره کنیم که من یکی هنوز هم وقتی می بینمشون برای تعجب داره مهاجرت کردن و کشف حجاب!!

Untitled

فیس صبا راد بریا بلاگری دست کاری شد عجیب! خوشگله یا فضایی؟

صبا راد از دست افرادی هستش که چهره ای نچرال نداره که هیچ، تا به حال هررر آنچه که شما فکرش رو بکنید و نکنید روی صورتش انجام داده. خانوم خانوما در حالی که هم عمل بینی داشتن، برای لیفت و فیلر و بوتاکس و پروتز و … هم اقداماتی داشته اند و همچنان هم اینچنین هستند که خب این نشون دهنده اعتماد به نفس نه چندان بالای وی می باشد.

البته از بُعدی دیگر هم بخوایم ببینیم بادی بگیم که خب دیگه میدونید و یا اگر هم نمیدونید بهتره بدونید که برای بلاگر شدن باید کمی تا قسمتی از بقیه متفاوت نشون بدید. مثلا شیطنت داشته باشین و به خودتون برسین و مدام تو عشق و حال باشین و همیشه بخندین و همیشه زندگیتون رو درجه یک با عشقی ناب نشون بدین و ....!

اما گاهی این زیباییه تو صورت زیاد دست کاری میشه و نتیجه که ای نه چندان جلب مثل تصویر پایین میده!

Untitled (2)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • من ارسالی در

    اینا چقدر زشتن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی