|

صبا راد یه شعبه از یافت آبادو آورد تو خونش / دستاش پر از طلاست پاهاشم میخواد!

saba rad shayanews

صبا راد بلاگر مشهوریه که حالا به هر طریقی که شده تولید محتوا داره و اینبار نیمرو بود که خانوم رو در اینستاگرام بولد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه شغلا و استعدادا قاطی پاتی شده. چرا که می بینیم بازیگر میشه مجری، مجری میشه بازیگر، خواننده میشه بازیگر، بلاگر میشه خواننده و بازیگر و … همینجوری میره جلو! البته که گاهی این از این شاخه به اون شاخه پریدنا خیلیم خوبه چرا که پدیده ای به مانند آقای پژمان جمشیدی شکوفا میشه، اما گاهی هم جای آدماها درست نیست چرا چون پول دارن و دوست دارن به اون یکی شاخه هم گریزی بزنن در حالی که شاید خیلی درش موفق نبوده باشن.

اما اینجا قراره از یک مجری اسم ببریم که خیلی ساله تو این راستا فعالیت داشته و حالا می بینیم که بازم جلو دوربینه ها، ولی دوربین اینستاگرام! اگر یک دهه هفتادی باشید قطعا برنامه "به خانه برمی گردیم" رو به یاد دارید چرا که مجری داشت به نام صبا راد که صدایی به شدت دلنواز و جذاب هم داشت.خانوم مجری با اجرای خوبش این برنامه رو بیشتر بولد کرد و برنامه هم خانم مجری رو مشهور ساخت. صبا راد اما چند سالی میشه که دیگه مجری نیست و اون دوربینی که گفتیم دوربین بلاگریشه!

274224274_365497051805879_7456069428570564442_n

دوربین صدا و سیما به صبا راد چی داد و دوربین اینستاگرام چی داد!

صبا راد یه دو سه سالی میشه که بلاگری رو در پیش گرفته که البته به نظر میاد تو این دنیا باید ببینی کجا نفع کار و زندگیت هستش و گاهی گریز زدن به مواردی که بهت نمیاد هم انگاری عیب نداره!

مثلا صبا خانوم راد شاید قبلنا بلاگری رو در سطح خودش نمیدید اما حالا می بینیم که نه تنها این شغل رو در سطح خودش می بینیه، بلکه اتفاقا خیلیم هم راستای حواشی شدهدو هر کار از دستش بر بیاد برای راهش انجام میده.

صبا راد در گذشته جلو دوربین فیلمبرداری صدا و سیما فعالیت داشت و حالا جلو دوربین اینستاگرام در حالی که با این دوربین خونه خرید و زندگیش از این روبه اون رو شد، ولی با اون دوربین تنها شهرت یافت.

sabarad48-vaghtesobh

صبا راد با نیمرو به یک میلیون فالوور رسید!

صبا راد تا چند ماه پیش تعداد فالووراش خیلی کمتر بود اما با توجه میزان جنجالاتی که از پیج خانوم مجری روانه بازار میشه، این صفحه به 1 میلیون دنبال کننده رسید. صبا راد از روزمرگی هایی که خودش و همسرش دارن تولید محتوا میکنه و دقیقا همین روزمرگیه باعث شد تا وی به این میزان فالوور برسه و در طول مسیر هم مثل بنز تبلیغات میذاشت و میذاره!

صبا بانو اینبار ابتدا با انتشار تصویری رنگی از خود روزش رو آغاز کرد و بعد هم نیمروی جذابی که زده بود. البته که نیمروش جذاب بود، ولی واقعا باید گفت آخه اینم شد تولید محتوا؟ اینچنین محتوا تا حدی خوبه اما اینکه دائما این مدلی بذاره شاید خیلی جالب نباشه و نشون بده شخص فقط میخواد یه چیزی منتشر کنه و اون چیز هرچی میخواد باشه باشه!

sabarad.official_s instagram 2023-10-7-12.19.377 story

صبا راد شعبه یافت آباد رو آورد تو خونه خودش!

صبا راد این مدلیه که وقت و بی وقت از خونش رونمایی داره. البته که این حرکت کلا مختص خانومای بلاگر هست و دائما در حال ریلز ساختن و خونه گردی هستند که ریز به ریز خونه و زندگی رو نشون فالوورا بدن و به همین دلیل صبا راد هم از قافله عقب نمونده و چنین راستایی رو انتخاب کرده.

اما با این تفاوت که صبا راد دیگه از همه جلو زده و در حالی که دنبال کننده ها خونش رو حفظ شدن، با هر تغییر ذره ای هم کل زندگی رو تو اینستاگرام نشون میده. در ادامه بینیم زاویه ای از خونه خانوم صبا راد رو در حالی که خیلی از کاربرانم بر این نظر بودن د خانوم خانوما انگاری تو خونشون بازار مبل به راه انداخته و این میزان شلوغی عجیبه.

IMG_20230927_105933

صبا راد و حرکتای زیبایی که همرو زده تا شبیه مرلین مونرو بشه!

این روزا افراد دیگه از چهره خودشون خیلی راضبی نیستند. البته که تو همه زمان های مختلف تاریخ آدما بر اساس ترند ها جلو میرفتن و حتی اگه به طور کامل هم مد رو دنبال نمیکردن، اما باز هم به طور ناخودآگاه با روال اون زمان خودشون پیش میرفتن. این روزا هم عمل های پسشت ر هم زیبایی برای چهره مد شده که خب می بینیم خانوما تو سن و سال مختلف از این مسابقه عقب نمیموندن و هر طور شده درد و هزینش رو جور میکنن و تحمل می کنند! صبا راد از دست چهره هایی هستش که چندین حرکت تا به حال بر روی چهرش زده و از فیلر و ژل بگیر تا برداشت خال و عمل بینی و کاشت ابرو و ... همه رو انجام داده. یه جورایی باید گفت چیزی نمونده که خانوم مجری بلاگر به سمتش دست نبرده باشه!

IMG_20230927_105915

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی