|

زن بهرام رادان واسه خونواده ی شوهرش یه میز چید از این سر شهر تا اون سر / ویو خونشونو

bahram-radan shayanews

بهرام رادان از جمله بازیگرهایی هست که ثابت کرده زیبایی و استعداد کنار هم میتونه برای یه بازیگر نهایت حرفه ای بودن باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان از اون دسته از بازیگرهاست که میشه بهش گفت تافته ی جدا بافته چرا که اقای بازیگر همراه استعداد بینظیری که داره یه جفت چشم سبز داره که اون رو بین این همه بازیگر متفاوت میکنه و اصلا میبره به یه لول دیگه چون میدونید که ما در ایران به کلی چشم رنگی کم داریم و خب با دیدن هر کسی که چشم هاش این خصوصیات رو داشته باشه مسلما شروع به تعریف و تمجید میکنیم که حالا یکی از این افراد بهرام رادان هست که که آقا همین اواخر بود که داماد شد و حسابی هم سره این موضوع سر و صدا به پا شد چرا که احتمالا بدونید که خیلی ها گلزار و رادان رو از گذشته رقیب های سینمایی هم میدونستن.

که گلزار هم چند وقت پیش ازدواج کرد ولی موضوعی که جالب بود این بود که بهرام رادان هم با فاصله ی کمی از گلزار ازدواج کرد که همین شد یه سوژه ی بزرگ برای خیلی ها و بحث کردن و مقایسه ی ازدواج این دو بازیگر با هم که در انتها هم کاپ بهترین عقد آریایی توسط سام درخشانی داده شد به بهرام رادان و یعنی گلزار در این مرحله امتیازی نیاورده بود که هیچ حتی رفوزه هم شده بود به قدری که این قسمت از کلیپی که منتشر کرده بود عجیب بود. بگذریم برسیم به این روزای بهرام رادان و زنش توی فضای مجازی که عروس خانوم در حال غوغا و ترکوندنه میگید چرا؟ در ادامه براتون میگیم.

بهرام رادان

میز شیکی که زن بهرام رادان برای مهموناش چید

ابن روزا وقتی یه سلبریتی و آدم معروف ازدواج میکنه خیلی از افراد دوست دارن که بدونن همسرش کی هست که حالا در این بین خیلی ها شروع میکنن به مخفی کاری و یا تازه بعد از مدت ها مشخص میشه که این فرد عروسیش بود مثلا شاید براتون جالب باشه که لیندا کیانی اینطور که آخرین بار خودش تو یه برنامه ی تلویزیونی اعلام کرد ازدواج کرده اون هم خیلی بی سر و صدا ولی نکته ی جالب تر این هست که ایشون تا به امروز داماد رو نشون نداده و حتی خیلی ها نمیدونن که این فرد ازدواج کرده که دیگه این یکی خیلی عجیب بود و خب گلزار هم که تا به امروز آیسان رو نشون نداده.

اما برسیم به بهرام رادان که آقا نامزدی رو که اعلام کرد عکس خانوم رو بدون چهره توی پیجش گذاشت ولی خب تگش کرد و میشد از پیج خودش دیدتش ولی موقع ازدواج این بازیگر حسابی ترکوند و خیلی شیک و با اعتماد به نفس دست در دست همسرش عکس های زیبایی منتشر کرد. حالا دیگه همه مینا خانوم مختاری رو میشناسن که این روزا توی پیجش فعالیت های زیادی داره و جالبه که به تازگی عکس زیر رو منتشر کرده که با توجه به شیک بودن و بزرگ بودن میز اینجور که معلومه خانوم این همه با کلاس و لاکچری مهمونی میگیره و اصلا کم خرجی توی کارش نیست!

بهرام رادان

بهرام رادان

برج نشینی بهرام رادان و زنش

این که قشر سلبریتی علی الخصوص بازیگرها از حمله افراد پولدار جامعه به حساب بیان یه امر کاملا عادیه چرا که همیشه ایجاد سرگرمی برای مردم میتونه پولساز باشه چون مردم برای این موضوع حاضر هستن که پول خرج کنن و هزینه صرف کنن و به همین علته که میشه گفت بازیگرها افراد ثروتمندی هستن ولی خب در این بین یه سری از بازیگرها وجود دارن که با این حرفه به پول نرسیدن، حالا یعنی چی؟ یعنی این دسته از افراد از زمانی که به دنیا اومدن توی پر قو بزرگ شدن و خیلی شیک و مجلسی هم برای آینده شون انتخاب کردن که بازیگر باشن.

مثلا ساره بیات خودش خیلی راحت و صریح توی پیجش از این که خیلی شیک و لاکچری بزرگ شده حرف زده وگفته که از بچگی به لطف خونواده اش انواع و اقسام کلاس ها رو میرفته و... بگذریم برسیم به بهرام رادان که ایشون هم یکی از اون دسته از افراده توی پر قو بوده و هست و یعنی میشه گفت که بایگری آقا رو پولدار نکرده بلکه پولدار تر کرده و یه جورایی براش حکم پول روی پول گذاشتن رو داشته و مسلما باید الان دیگه خونه و زندگیه شاهانه ای برای خودش داشته باشه که خانومش با انتشار عکس زیر نشون داد که بله این زوج زیبا برج نشین هستن و خاویار خور!

بهرام رادان

تیپای هاوایی زن بهرام رادان حسابی خاصش میکنه

تیپ و استایل از قدیم الایام یکی از مسائل مهم در هر جامعه ای بوده و همه برای این که خوشتیپ باشن و زیبا دیده بشن تلاش میکنن چون بالاخره کسی از باکلاس جلوه کردن بدش نمیاد که در این بین مینا مختاری یکی از اون دسته از افرادی هست که تیپ خوبش همیشه زبونزد بوده و مورد توجه البته که این رو هم بگیم خوشتیپی ایشون رابطه ی مستقیمی با این که طراح لباسه داره تا جایی که طراحی یکی از لباس عروس های خودش رو هم انجام داده بود و حالا به تازگی عکس زیر از ایشون منتشر شده که تیپ زیبا و تابستونیش برای خیلی ها جذاب بوده و باورکردنی نیست که چطور با چند تا آیتم ساده یه همچین تیپی زده.

بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی